Monini Polska rozpoczęło współpracę z Agencją LoboSystem


Monini Polska rozpoczęło współpracę z Agencją LoboSystem
2012-05-31
Współpraca obejmuje realizację działań, wynikających ze strategii marki, związanej z promocją w Internecie. Agencji powierzono odświeżenie strony internetowej www.monini.pl, która ruszyła z końcem maja 2012 r. oraz prowadzenia działań w social mediach.

Zależy nam na stworzeniu społeczność użytkowników produktów Monini – osób, którym nie jest obojętna jakość potraw, które przygotowują, a wartości marki Monini są im bliskie. Chcemy edukować, poszerzać kulinarne horyzonty Polaków oraz wspólnie poszukiwać nowych inspirujących możliwości zastosowań oliwy z oliwek i innych naszych produktów, a przede wszystkim dzielić się naszą pasją i wiedzą eksperta i lidera rynkowego w swojej kategorii.

Monini jest wiodącym producentem na włoskim rynku oraz eksportuje oliwę do ponad 30 krajów a całym świecie. W Polsce jest niekwestowanym liderem na rynku producentów oliwy z oliwek. Od początku istnienia pozostaje firmą rodzinną.

Agencja reklamowa LoboSystem wspiera swoich klientów w działaniach lojalnościowych i wizerunkowych, kampaniach BTL oraz projektach multimedialnych.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

LOBOSYSTEM

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl