Motywacja, która działa - nowa kampania Sodexo Motivation Solutions


2012-10-23
„Motywacja, która działa – podwójny zysk dla Twoich pracowników” – pod takim hasłem wystartowała jesienna kampania reklamowa segmentu Motywacja Pracowników firmy Sodexo Motivation Solutions. Jej celem jest podkreślenie roli Sodexo jako eksperta w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych.
Kampania obejmuje działania reklamowe w prasie biznesowej, codziennej, magazynach branżowych i Internecie.
Nowa kampania stanowi kontynuację strategii podkreślającej pozycję firmy Sodexo jako strategicznego partnera w tworzeniu systemów motywacyjnych i doradcy w dziedzinie budowania lojalności pracowników. Skierowana jest do firm, które poszukują efektywnych form nagradzania zatrudnionych, przy jednoczesnym zachowaniu indywidualnego podejścia do ich potrzeb.
„Współczesna wiedza na temat motywacji nie pozostawia złudzeń. Sukces mogą zapewnić jedynie takie rozwiązania, które są gwarancją podwójnego zysku – zarówno dla firmy jak i jej pracowników. Taki też jest motyw przewodni nowej kampanii Sodexo, w której podkreślamy nasze największe atuty: najbogatszą ofertę promocji towarzyszących Kuponom i Kartom Podarunkowym na polskim rynku i wieloletnie doświadczenie w budowaniu efektywnych systemów motywacyjnych.” – powiedział Arkadiusz Rochala, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Sodexo Motivation Solutions.
Głównym założeniem kampanii jest podkreślenie podwójnego zysku jaki jest generowany dzięki rozwiązaniom oferowanym przez Sodexo Motivation Solutions. Z jednej strony Pracodawcy otrzymują wygodne, efektywne kosztowo i praktyczne narzędzia, – takie jak Kupony i przedpłacone Karty Podarunkowe czy zestawy prezentowe Vivabox – które można szybko zamówić, rozdysponować i rozliczyć w firmie. Natomiast dla obdarowywanych pracowników to przede wszystkim wolność wyboru finalnego prezentu w największej sieci punktów akceptujących w Polsce – ponad 50 tysięcy placówek handlowo-usługowych (w przypadku Kuponów) i ponad 200 tysięcy punktów (w przypadku Kart). Dzięki czemu pracownicy mają swobodę wyboru podczas świątecznych zakupów oraz możliwość korzystania z rabatów nawet do 50% w sieci partnerów Sodexo.
„Wyniki badań niezależnego Instytutu ARC Rynek i Opinia przeprowadzonych na zlecenie Sodexo Motivation Solutions wskazują, iż dla niemal 68% organizacji to właśnie Boże Narodzenie jest okazją do wręczenia świadczeń pozapłacowych. Przy wyborze podarunku dla pracownika, podobnie jak przy wyborze upominku dla bliskiej osoby, najważniejsze jest dopasowanie prezentu do potrzeb obdarowanego. Pomysłów na upominek z okazji Świąt Bożego Narodzenia jest wiele. Wśród nich dobrze znane Kupony,
przedpłacone Karty Podarunkowe oraz paczki. Pracodawcy powinni pamiętać, że spełnienie oczekiwań zatrudnionych jest kluczem do trafionego prezentu, a to w rezultacie wpływa na poziom satysfakcji zespołu i przekłada się na wzrost motywacji oraz budowania pozytywnych relacji między firmą i pracownikami” – dodaje Arkadiusz Rochala.

Za kreację kampanii „Motywacja, która działa – podwójny zysk dla Twoich pracowników” w prasie i internecie odpowiada agencja Netizens, media plan opracował dom mediowy MindShare. a działania public relations realizuje agencja ConTrust. Kampania prowadzona jest w kluczowych dziennikach gospodarczych, magazynach branżowych z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi, a także w mediach elektronicznych głównie za pomocą e-mailingów, newsletterów i kanałów RSS. Kampania realizowana jest w okresie 15.10.2012-15.12.2012.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:
                                                           
Marta Rakoczy
m.rakoczy@contrust.pl
GSM: + 48 605 073 929
Tel./Fax: +48 22 402 48 68


Filozofia Sodexo
Jakość  Codziennego Życia odgrywa ważną rolę w indywidualnym rozwoju każdego człowieka oraz w działalności organizacji. Bazując na takim przekonaniu Sodexo, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon’a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 391 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowych rozwiązań usług dla nieruchomości (Sodexo On-site Service Solutions) oraz w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych (Sodexo Motivation Solutions). Sodexo stworzyło nową formę usług dla przedsiębiorców, które nie tylko zapewniają rozwój oraz samorealizację pracowników, ale również przyczyniają się do rozwoju gospodarczego, ekonomicznego
i środowiskowego społeczności lokalnych, regionów i całych państw, w których Sodexo funkcjonuje.


Sodexo w liczbach  (dane z 31 sierpnia 2011)


Grupa Sodexo na świecie
16 miliardów euro skonsolidowanego dochodu
391 000 pracowników                                                
21 pozycja na liście największych pracodawców
80 krajów
33 400 placówek
50 milionów konsumentów dziennie
8,4  miliarda euro kapitalizacji rynkowej
(dane z  8 listopada 2011 r.)



Sodexo Motivation Solutions w Polsce
40 000 Klientów
3 000 000 użytkowników naszych rozwiązań rocznie
50 000 punktów usługowo-handlowych współpracujących z Sodexo Motivation Solutions w całej Polsce.



www.sodexo.pl   I  2/2



                Informacja prasowa
23 pażdziernika 2012 roku                      

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl