Mozaika – nowa w Polsce marka centrów codziennych zakupów "po sąsiedzku"
MOZAIKA to nowo powstała marka obiektów codziennych zakupów i usług, w ugruntowanych i atrakcyjnych lokalizacjach na terenie Polski.
Wraz z premierą 2 grudnia 2021 r.
w Krakowie MOZAIKA zaprezentowała swoją szeroką ofertę, która jest atrakcyjna dla zróżnicowanej grupy odbiorców, pośród których są zarówno sieci handlowe, jak i ostateczni klienci.
Mozaika jest położona w krakowskiej dzielnicy Bieżanów-Prokocim - bardzo uczęszczanej i świetnie skomunikowanej części miasta, przy trasie w kierunku Wieliczki. Z doskonałym dostępem do komunikacji miejskiej, w tym tramwajowej, a także indywidualnej samochodowej. Pobliski węzeł autostradowy A4 znacznie powiększa strefę zasięgu centrum. Klientami Mozaiki będą więc nie tylko mieszkańcy ok. 65-tysięcznej XII dzielnicy miasta, lecz także osoby często tędy przejeżdżające.
Dla satysfakcji klientów wśród najważniejszych najemców MOZAIKI są: nowoczesny sklep Kaufland o pow. 7 400 m kw., duży market budowlany OBI, a także kilku innych wiodących najemców, w tym: Rossmann, Deichmann, RTV Euro AGD, Maxi Zoo. W MOZAICE znajduje się także duża strefa food court, w której klienci znajdą nowoczesne koncepty gastronomiczne.
- Redefiniujemy miejsca, które od lat wpisane są w tkankę dzielnicy oraz reagujemy na ciągłe zmiany nawyków zakupowych. To duża odpowiedzialność i wyzwanie, ponieważ zmieniamy projekty z komercyjną historią i nadajemy im zupełnie nowe życie. Wspólnie z mieszkańcami odkrywamy na nowo funkcjonalność lokalizacji, podkreślamy nowe możliwości, wprowadzając marki, które wcześniej nie były dostępne w okolicy. Cieszy nas, gdy widzimy duże zainteresowanie klientów tym, co może ich zaskoczyć, w miejscu, które naprawdę dobrze znają - mówi Fabrice Paumelle, Head of
Retail, BNP Paribas Real Estate Poland.
4FI - polsko-niemiecka grupa inwestycyjna - stworzyła MOZAIKĘ po
przejęciu obiektu od TESCO. W procesie zmian lokalny zespół 4FI
wspierany był przez BNP Paribas Real Estate Poland, który odpowiada
za wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Oprócz Krakowa grupa
posiada w Polsce około 100 000 m kw. powierzchni handlowej.
- Centra codziennych zakupów, takie jak MOZAIKA, cieszą się coraz
większą popularnością. Doskonale wpisują się w nowe oczekiwania
polskich klientów i są bezpośrednią odpowiedzią na ich nawyki zakupowe.
Współczesny klient wysoko ocenia wygodę, wielkość i ogólną ofertę kompaktowych
obiektów handlowych, które wystarczają do zaspokojenia ich rozszerzonej
listy codziennych potrzeb. Ich wzorcami są znane sieci sklepów o ugruntowanej
wartości oraz dobrze rozpoznawalne marki gwarantujące satysfakcję z zakupów.
Z myślą o takich klientach otworzyliśmy krakowską MOZAIKĘ -
zaznacza Radosław Trzepla, Head of Polish Operations, 4FI.
- Stworzyliśmy dla tego obiektu zupełnie nową jakość komercyjną, angażującą
mieszkańców Krakowa. To ogromna zmiana dla tego miejsca. Dodatkowo
jego atutem jest duże zróżnicowanie oferty handlowej i umiejętne połączenie
znanych marek sieciowych z lokalnymi najemcami, którzy w takiej mozaice
czują się jak w domu - mówi Michal Pszkit, Member of Management Board and Head of Property Management Department, BNP Paribas Real Estate Poland.
MOZAIKĘ Kraków tworzą:
Sklep Kaufland, market budowlany OBI, elektromarket RTV Euro AGD, sklep zoologiczny Maxi Zoo.
Gastronomia: Krakowskie Wypieki, Piekarnia Gruzińska, Piekarnia Strusinianka, Bistro Grande, Route 66 (burgery/sałatki)
Zdrowie i uroda: drogeria Rossmann, apteka DR Max, MIB OPTIC (optyk), Toto Hair (artykuły fryzjerskie).
Akcesoria mobilne i operatorzy komórkowi: T-Mobile, Orange, Play, Liberty, Teletorium.
Moda/ obuwie: Szachownica, Deichmann.
Usługi: pralnia EBS, kwiaciarnia La Flor, kantor - lombard, Mister Minit (serwis/naprawy).
Salonik prasowy Inmedio.
Bank Pekao.
O FIRMIE 4FI
Firma 4FI została założona w 2016 roku i inwestuje w trzech obszarach: nieruchomości,
rozwijających się korporacji oraz fitness, zdrowia i stylu życia. Z dawnego
biura rodzinnego powstała platforma inwestycyjna z oddziałami we Frankfurcie, Berlinie
i Warszawie. Głównymi udziałowcami 4FI są dwaj niemieccy przedsiębiorcy, którzy mają
ponad 20-letnie doświadczenie w branży nieruchomości.
Dziś portfel nieruchomości grupy obejmuje kilka aktywów w Polsce i Niemczech, które
przechodzą transformację, tworząc nowoczesne sąsiedzkie centra zakupów
- porównywalne z tym w Krakowie (MOZAIKA).
O BNP PARIBAS REAL ESTATE
BNP Paribas Real Estate to międzynarodowa firma doradcza i konsultingowa skoncentrowanaDzięki unikalnym kompetencjom BNP Paribas Real Estate Poland działa w Polsce i w regionie w obecnej formie od 2010 roku. BNP Paribas Real Estate Poland opiera się na własnych kwalifikacjach, wiedzy ponad 90-osobowego zespołu ekspertów i wyższej kadry zarządzającej. Umiejętnie łączy globalne doświadczenia z doskonałą znajomością lokalnej specyfiki i dynamicznie zmieniających się rynków. Celem firmy jest tworzenie wartości dodanej we wszystkich projektach realizowanych na rzecz klientów.
na rynku nieruchomości komercyjnych. Opiera się na sześciu liniach biznesowych obejmujących
cały cykl życia nieruchomości: Inwestycje Budowlane, Transakcje, Doradztwo, Wyceny,
Zarządzanie Nieruchomościami oraz Zarządzanie Inwestycjami.
Nadesłał:
bezstronny22
|