Mozaika – nowa w Polsce marka centrów codziennych zakupów "po sąsiedzku"


Mozaika – nowa w Polsce marka centrów codziennych zakupów "po sąsiedzku"
2021-12-10
MOZAIKA to nowo powstała marka obiektów codziennych zakupów i usług, w ugruntowanych i atrakcyjnych lokalizacjach na terenie Polski.

Wraz z premierą 2 grudnia 2021 r.
w Krakowie MOZAIKA zaprezentowała swoją szeroką ofertę, która jest atrakcyjna dla zróżnicowanej grupy odbiorców, pośród których są zarówno sieci handlowe, jak i ostateczni klienci.

Mozaika jest położona w krakowskiej dzielnicy Bieżanów-Prokocim - bardzo uczęszczanej i świetnie skomunikowanej części miasta, przy trasie w kierunku Wieliczki. Z doskonałym dostępem do komunikacji miejskiej, w tym tramwajowej, a także indywidualnej samochodowej. Pobliski węzeł autostradowy A4 znacznie powiększa strefę zasięgu centrum. Klientami Mozaiki będą więc nie tylko mieszkańcy ok. 65-tysięcznej XII dzielnicy miasta, lecz także osoby często tędy przejeżdżające.

Dla satysfakcji klientów wśród najważniejszych najemców MOZAIKI są: nowoczesny sklep Kaufland o pow. 7 400 m kw., duży market budowlany OBI, a także kilku innych wiodących najemców, w tym: Rossmann, Deichmann, RTV Euro AGD, Maxi Zoo. W MOZAICE znajduje się także duża strefa food court, w której klienci znajdą nowoczesne koncepty gastronomiczne.

- Redefiniujemy miejsca, które od lat wpisane są w tkankę dzielnicy oraz reagujemy na ciągłe zmiany nawyków zakupowych. To duża odpowiedzialność i wyzwanie, ponieważ zmieniamy projekty z komercyjną historią i nadajemy im zupełnie nowe życie. Wspólnie z mieszkańcami odkrywamy na nowo funkcjonalność lokalizacji, podkreślamy nowe możliwości, wprowadzając marki, które wcześniej nie były dostępne w okolicy. Cieszy nas, gdy widzimy duże zainteresowanie klientów tym, co może ich zaskoczyć, w miejscu, które naprawdę dobrze znają - mówi Fabrice Paumelle, Head of
Retail, BNP Paribas Real Estate Poland.

4FI - polsko-niemiecka grupa inwestycyjna - stworzyła MOZAIKĘ po 
przejęciu obiektu od TESCO. W procesie zmian lokalny zespół 4FI
wspierany był przez BNP Paribas Real Estate Poland, który odpowiada
za wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Oprócz Krakowa grupa
posiada w Polsce około 100 000 m kw. powierzchni handlowej.
- Centra codziennych zakupów, takie jak MOZAIKA,  cieszą się coraz 
większą popularnością. Doskonale wpisują się w nowe oczekiwania
polskich klientów i są bezpośrednią odpowiedzią na ich nawyki zakupowe.
Współczesny klient wysoko ocenia wygodę, wielkość i ogólną ofertę kompaktowych
obiektów handlowych, które wystarczają do zaspokojenia ich rozszerzonej
listy codziennych potrzeb. Ich wzorcami są znane sieci sklepów o ugruntowanej
wartości oraz dobrze rozpoznawalne marki gwarantujące satysfakcję z zakupów.
Z myślą o takich klientach otworzyliśmy krakowską MOZAIKĘ
-
zaznacza Radosław Trzepla, Head of Polish Operations, 4FI.
- Stworzyliśmy dla tego obiektu zupełnie nową jakość komercyjną, angażującą 
mieszkańców Krakowa. To ogromna zmiana dla tego miejsca. Dodatkowo
jego atutem jest duże zróżnicowanie oferty handlowej i umiejętne połączenie
znanych marek sieciowych z lokalnymi najemcami, którzy w takiej mozaice
czują się jak w domu
- mówi Michal Pszkit, Member of Management Board and Head of Property Management Department, BNP Paribas Real Estate Poland.

MOZAIKĘ Kraków tworzą:

Sklep Kaufland, market budowlany OBI, elektromarket  RTV Euro AGD, sklep zoologiczny Maxi Zoo.

Gastronomia: Krakowskie Wypieki, Piekarnia Gruzińska, Piekarnia Strusinianka, Bistro Grande, Route 66 (burgery/sałatki)

Zdrowie i uroda: drogeria Rossmann, apteka DR Max, MIB OPTIC (optyk), Toto Hair (artykuły fryzjerskie).

Akcesoria mobilne i operatorzy komórkowi: T-Mobile, Orange, Play, Liberty, Teletorium.

Moda/ obuwie: Szachownica, Deichmann.

Usługi: pralnia EBS, kwiaciarnia La Flor, kantor - lombard, Mister Minit (serwis/naprawy).

Salonik prasowy Inmedio.

Bank Pekao.

O FIRMIE 4FI

Firma 4FI została założona w 2016 roku i inwestuje w trzech obszarach: nieruchomości, 
rozwijających się korporacji oraz fitness, zdrowia i stylu życia. Z dawnego
biura rodzinnego powstała platforma inwestycyjna z oddziałami we Frankfurcie, Berlinie
i Warszawie. Głównymi udziałowcami 4FI są dwaj niemieccy przedsiębiorcy, którzy mają
ponad 20-letnie doświadczenie w branży nieruchomości.
Dziś portfel nieruchomości grupy obejmuje kilka aktywów w Polsce i Niemczech, które 
przechodzą transformację, tworząc nowoczesne sąsiedzkie centra zakupów
- porównywalne z tym w Krakowie (MOZAIKA).

O BNP PARIBAS REAL ESTATE

BNP Paribas Real Estate to międzynarodowa firma doradcza i konsultingowa skoncentrowana 
na rynku nieruchomości komercyjnych. Opiera się na sześciu liniach biznesowych obejmujących
cały cykl życia nieruchomości: Inwestycje Budowlane, Transakcje, Doradztwo, Wyceny,
Zarządzanie Nieruchomościami oraz Zarządzanie Inwestycjami.
Dzięki unikalnym kompetencjom BNP Paribas Real Estate Poland działa w Polsce i w regionie w obecnej formie od 2010 roku. BNP Paribas Real Estate Poland opiera się na własnych kwalifikacjach, wiedzy ponad 90-osobowego zespołu ekspertów i wyższej kadry zarządzającej. Umiejętnie łączy globalne doświadczenia z doskonałą znajomością lokalnej specyfiki i dynamicznie zmieniających się rynków. Celem firmy jest tworzenie wartości dodanej we wszystkich projektach realizowanych na rzecz klientów.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

bezstronny22

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl