Mundial w wersji DOOH


2018-07-13
Mundial to jedna z najważniejszych i najbardziej wyczekiwanych przez kibiców piłki nożnej imprez. Odbiorcy mogli sprawdzać czas ich rozpoczęcia oraz wyniki polskiej reprezentacji również na cyfrowych ekranach LED w Warszawie.

Firma MyLED, zajmująca się cyfrową komunikacją w przestrzeni miejskiej, postanowiła przyłączyć się do wspólnego kibicowania. Dzięki autorskiej platformie do planowania i realizowania reklam DOOH,  stworzyła oryginalną kampanię, informującą o bieżących wynikach oraz czasie pozostałym do rozpoczęcia meczów reprezentacji Polski. Dzięki dynamicznemu zegarowi, który został zaszyty w spocie oraz pobieraniu w czasie rzeczywistym informacji na temat przebiegu meczu, mieszkańcy Warszawy mogli na bieżąco śledzić wynik rozgrywek niekoniecznie siedząc przed telewizorem.

 

Pomysł na zrealizowanie tego typu kampanii pojawił się kilka dni przed rozpoczęciem pierwszego starcia o Puchar Świata. Dzięki zaawansowanej technologii MyLED, stworzenie takiej kreacji zajęło agencji reklamowej zaledwie kilka godzin – mówi Grzegorz Śliwa, CEO MyLED.

 

Spoty zostały wyświetlone na 7 cyfrowych ekranach LED, w tym 6 znajdujących się przy DH Centrum i jednym umieszczonym przy Cepelii na Al. Jerozolimskich. 15-sekundowe, dynamiczne plansze z informacjami na temat meczu wyświetlane były w pętli emisyjnej co 2,5 minuty.          

 

Okres rozgrywek mundialowych świetnie wykorzystują również reklamodawcy, którzy w tym szczególnym czasie przygotowują specjalne oferty dla swoich klientów. Jedną ze znanych marek, która jak co roku postanowiła wspierać kibiców jest Coca-Cola. W Szwajcarii, z pomocą firmy Grand Visual, przeprowadziła wielkoformatową, angażującą  kampanię DOOH. Akcja reklamowa na cyfrowym ekranie zlokalizowanym na głównym dworcu kolejowym w Zurychu nawiązywała do rozgrywanych w Rosji meczów. Popularna marka napojów wspierała rozgrywki i zachęcała do kibicowania oraz wzięcia udziału w interaktywnej grze. Uczestnicy zabawy mieli okazję zobaczyć pokaz umiejętności znanego piłkarza Xherdana Shaqiri. Zadaniem osób biorących udział w tym wyzwaniu było wykonanie kilku strzałów przeciwko szwajcarskiej gwieździe. Następnie, zostali oni poproszeni o zrobienie zdjęcia z Shaqiri i wpisanie swoich danych, dzięki czemu mogli otrzymać kopię fotografii i zyskać szansę na wygranie oryginalnej piłki FIFA World Cup.

 

Video: https://player.vimeo.com/video/276063874?color=a3ff00&portrait=0

Wyżej opisaną realizację skomentował Dan Dawson, dyrektor ds. kreatywnych technologii w Grand Visual: Wspaniale jest znów współpracować z Coca-Colą przy projekcie, który został połączony z najbardziej pożądanym wydarzeniem kulturalnym w roku. Apetyt na innowacje i współpracę od samego początku sprawiał, że realizacja tego projektu była bezproblemowa. Sprytne wykorzystanie technologii przyczyniło się do stworzenia niezapomnianych wrażeń, którymi uczestnicy mogli dzielić się przez Internet z rodziną i przyjaciółmi.

 

Diana Polska - Marketing & PR Manager w MyLED, odpowiedzialna m.in. za public relations, budowanie komunikacji marketingowej firmy oraz kreowanie kampanii na nośnikach DOOH, dostosowanych do potrzeb klientów. Pasjonuje się innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi wykorzystywanymi w cyfrowej reklamie OOH oraz tworzeniem pozytywnego wizerunku marki.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl