Mus je schrupać… latem! – Familijne startują z kampanią reklamową
Tegoroczne lato będzie należeć do Wafli Familijnych. Marka stawia na komunikację w mediach, która wystartowała 15 czerwca i potrwa do końca lata.Działania podzielono na etapy, które w pierwszej odsłonie obejmują kampanię produktową w telewizji, na platformach VOD i odsłonę teaserową w social mediach
„Mus je schrupać!” to hasło, które konsekwentnie towarzyszy marce już kolejny sezon. Kampania koncentruje się na budowaniu świadomości atrybutów wafli Familijnych Gofrowych - kruchych wafelków z puszystym musem w kilku najbardziej popularnych smakach. Podkreśla także rodzinny charakter marki Familijne. Emisje spotów zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych do lipca br.
Równolegle, od połowy czerwca realizowana będzie kampania w serwisach VOD. Komunikacja wzbogacona będzie aktywnościami w mediach społecznościowych. W powyższych mediach akcja będzie miała charakter teaserowy - wprowadzający komunikacyjnie do kolejnego etapu działań, którego odsłona nastąpi 1 lipca br. Marka dla swoich konsumentów przygotowała szereg niespodzianek – ich szczegóły poznamy wkrótce.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=X6xSJiKjr6o
Marka: Familijne
Produkt: Familijne Gofrowe
Producent: Colian Sp. z o.o.
www.familijne.pl
Nadesłał:
KMC
|