Musy owocowe – nowość w ofercie saloników Kolportera
Polacy coraz bardziej dbają o zdrowy tryb życia i odpowiednią dietę. Robiąc zakupy chętniej wybierają zdrowe produkty i przekąski. Z myślą o klientach, którzy zwracają uwagę na to co jedzą oferta saloników Kolportera poszerzyła się o musy owocowe.
W październiku 2021 roku opublikowano wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Herbalife Nutrition i Rady Odpowiedzialnego Żywienia. Na ich podstawie można jednoznacznie stwierdzić, że zainteresowanie Polaków zdrowym stylem życia wzrasta. Coraz więcej osób nie tylko interesuje się tematem, ale podejmuje konkretne działania w kierunku poprawy swojego zdrowia i życia. Na ich czele są m.in.: lepsze odżywianie, częstsze ćwiczenia, korzystanie z aplikacji sportowych i kupowanie mniej niezdrowego jedzenia.
– Cały czas obserwujemy i analizujemy rynek FMCG, a także trendy zakupowe klientów. Od jakiegoś czasu zauważyliśmy większe zainteresowanie produktami prozdrowotnymi, dlatego postanowiliśmy poszerzyć naszą ofertę zdrowych przekąsek i wprowadzić do punktów musy owocowe – mówi Monika Jakubiec, starszy specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera.
Musy owocowe stały się bardzo popularnym produktem kupowanym nie tylko z myślą o dzieciach, ale i o dorosłych. Konsumenci doceniają walory i różnorodność smaków, a także ich zdrowotne właściwości. Dla wielu Polaków stanowią one element zbilansowanej, bogatej w witaminy, błonnik i składniki odżywcze diety. Dzięki nim o wiele łatwiej realizować zalecaną przez dietetyków zasadę 5 porcji owoców i warzyw dziennie. Ich zaletą jest także wygoda w spożywaniu. Wiele musów owocowych oferowana jest w opakowaniu on-the-go, czyli łatwym do spożywania „w drodze”.
– Nowością w naszej ofercie, którą wprowadziliśmy w tym roku, są musy owocowe w wyciskanych tubkach, marki BoboVita. Na chwilę obecną posiadamy musy w trzech smakach: morele z jabłkiem i gruszką, truskawki i wiśnie z bananem oraz jagody i jabłka z bananem. Każdy z nich o gramaturze 100g. Pomimo tego, że z opakowania uśmiecha się Masza, z kreskówki „Masza i Niedźwiedź” i znajduje się na nim informacja „od 6. miesiąca życia”, nie oznacza to, że jest to produkt dedykowany tylko niemowlętom. Z naszych analiz wynika, że bardzo często sięgają po niego rodzice małych dzieci, nastolatki, a także dorośli, którzy w zdrowy sposób chcą zaspokoić głód – informuje Monika Jakubiec z Kolportera.
Musy owocowe BoboVita można znaleźć we wszystkich salonikach Kolportera, na specjalnym ekspozytorze przedladowym.
Nadesłał:
Biuro Prasowe - Kolporter
|