Mycie szyb czystą przyjemnością z SIDOLUX! Polki przetestowały linię płynów do mycia szyb i luster


2023-02-21
SIDOLUX przeprowadził badania konsumenckie w formie ślepego testu porównawczego w kategorii płynów do czyszczenia szyb i luster. Respondentki potwierdziły skuteczność i piękny zapach płynów SIDOLUX.

 

SIDOLUX przeprowadził badania konsumenckie w formie ślepego testu porównawczego w kategorii płynów do czyszczenia szyb i luster. Respondentki potwierdziły skuteczność i piękny zapach płynów SIDOLUX.

O produkcie

 

Polki podczas testów używały płynu do mycia szyb i luster SIDOLUX, który skutecznie czyści szklane powierzchnie i chroni je przed zabrudzeniami. Dodatkowo pozostawia blask bez smug. Zawiera aż 97% składników naturalnych! Badania wykazały, że aż 72% kobiet uważa, że SIDOLUX ma najładniejszy zapach z dotychczas używanych płynów[1]. Cała linia składa się z pięciu zapachów: arctic, cytrynowy, kwiatowy, wiśnia japońska oraz biała lawenda.

SIDOLUX SZYBY I LUSTRA w formacie 500 ml dostępny jest w sprzedaży detalicznej, a także w sprzedaży on-line. Średnia cena detaliczna 7,49 zł.

 

Badania konsumenckie
Podczas badania zostało zebranych wiele ciekawych wyników. Podsumowanie tych najważniejszych prezentuje się następująco:
1.     95% kobiet biorących udział w tekście uważa, że SIDOLUX nie pozostawia smug i zacieków,
2.     83% kobiet biorących udział w teście zauważa, że mycie okien z płynem Sidolux jest szybsze i łatwiejsze,

3.     72% badanych kobiet jest zdania, że marka ma najładniejszy zapach z dotychczas używanych płynów do okien.

 

Wsparcie marketingowe

 

Właśnie wystartowała kampania omnichannelowa pod hasłem „Mycie szyb czystą przyjemnością!”. Oprócz szerokiej kampanii digital, planowane jest mocne wsparcie marketingowe takie jak: działania PR, publikacje influencerów oraz materiały przy półkowe. Dodatkowo zostaną przeprowadzone aktywacje z udziałem ambasadorki marki SIDOLUX – Uli Pedantuli. Popularna dziennikarka i blogerka udziela cennych rad w obszarze domowych porządków i skutecznej organizacji domu. Jako że nadejście wiosny to przede wszystkim intensywny okres mycia okien, na swoim kanale, Ula w tym czasie podpowie, jak robić to najlepiej.

  

Aktywacja konsumencka

Badania konsumenckie stały się inspiracją do przeprowadzenia szerszego testu w rynku. Dlatego też z początkiem marca marka SIDOLUX rusza z ogólnopolską aktywacją konsumencką opartą o mechanizm cashback (zwrot pieniędzy za zakup). W tym czasie klienci będą mieli możliwość wypróbowania produktów z linii SZYBY I LUSTRA za darmo. Warunkiem jest zakup i rejestracja paragonu. Promocja wspierana jest zintegrowanymi działaniami marketingowymi. 

O marce

 

SIDOLUX to marka renomowanych środków czystości. Oferują specjalistyczne preparaty, dzięki którym w domu można osiągnąć prawdziwy porządek. W ofercie znajdują się produkty do szyb, luster, podłóg, mebli, dywanów oraz innych powierzchni. Szeroki asortyment sprawia, że marka jest mocno zakorzeniona w świadomości polskich konsumentów.

 

 

 

 

Kontakt dla mediów:

 

Justyna Majka

Big Picture
tel.
+48 793 420 069
e-mail: justyna.majka@big-picture.pl 

 

Zuzanna Oczko

Big Picture
tel. +48
 +48 608 592 283
e-mail: zuzanna.oczko@big-picture.pl

 

 

 

 



[1] Wyniki „Ilościowego testu produktu Sidolux” zrealizowanego przez agencję badawczą IRCenter w dniach 01.09-12.09.2022 metodą ślepego testu produktów w domu, na N=100 kobiet w wieku 25-55 lat, najczęściej używających do mycia okien produktów wiodącej marki.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BIG-PICTURE

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl