MyDeal.pl z GetResponse


2012-02-07
MyDeal.pl, jeden z wiodących polskich serwisów zakupów grupowych, rozpoczyna realizację kampanii e-mail marketingowych z pomocą systemu GetResponse.
Do głównych zadań ekspertów e-mail marketingu z GetResponse będzie należała realizacja codziennego newslettera z ofertami serwisu. Dzięki rozwiązaniom oferowanym przez Get Response, MyDeal.pl będzie w stanie jeszcze lepiej dopasować codzienne mailingi do preferencji użytkowników.

- GetResponse umożliwi naszym użytkownikom otrzymywanie newsletterów, które zawierać będą najbardziej interesujące ich oferty, a my będziemy mieli pewność, że maile zostały bezbłędnie dostarczone i wyświetlają się prawidłowo – mówi Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal.pl – Co najważniejsze, w miarę rozwoju funkcjonalności, będziemy mieli pewność, że treść, którą otrzymuje nasz subskrybent jest faktycznie tym, czego oczekuje. To kluczowe w epoce rozwiniętego e-mail marketingu serwisów zakupów grupowych.

Do tej pory MyDeal.pl współpracował z firmą SARE.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MyDeal.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl