Na wiosnę Hyundai promuje wyprzedaż modelu Tucson


Na wiosnę Hyundai promuje wyprzedaż modelu Tucson
2020-05-11
W maju rozpoczynają się działania promujące wyprzedaż obecnej generacji modelu Tucson w radiu i TV. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

Tucson to już kultowy model marki Hyundai, który można obecnie zakupić w bardzo atrakcyjnej ofercie. Koreański producent rozpoczął wyprzedaż obecnej generacji modeli Tucson, którą wzmocnił kampanią mediową. W ramach zaplanowanych działań, 11 maja startuje kampania radiowa, a 18 maja kampania telewizyjna, które potrwają do końca miesiąca. Działania w radiu i TV są komplementarne do trwającej już od kwietnia kampanii online promującej wyprzedaż modelu Tucson.

Za lokalizację i produkcję spotów TV odpowiada agencja Opus B, za zaplanowanie i zakup mediów oraz kreację digital odpowiedzialna jest agencja Havas Media.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl