Nadzwyczajne WZA True Games Syndicate zadecydowało o połączeniu z True Games


2022-01-17
Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy True Games Syndicate S.A. w dniu 12 stycznia br. jednogłośnie zdecydowało o połączeniu Spółki z True Games SA.

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy True Games Syndicate S.A. w dniu 12 stycznia br. jednogłośnie zdecydowało o połączeniu Spółki z True Games SA. Dalsza działalność Spółek zajmujących się produkcją gier wideo, wchodzących w skład Rodziny Movie Games, będzie prowadzona pod nazwą True Games Syndicate. Również akcjonariusze niepublicznego True Games S.A. podjęli tożsamą uchwałę w dniu 12 stycznia.

Celem True Games Syndicate jest stworzenie globalnej marki gamingowej związanej z kulturą ulicy, w ramach której będą wydawane gry ukazujące życie na granicy prawa, doświadczenia na co dzień niedostępne, a często nielegalne.

- Niezwykle cieszy nas finalizacja procesu, który był dla nas priorytetowy, i nad którym pracowaliśmy od blisko roku. Połączenie pozwoli nam w pełni wykorzystać nasz potencjał i zwiększyć wydajność naszych zespołów developerskich, a przede wszystkim jest świetnym sygnałem dla rynku, obecnych oraz przyszłych akcjonariuszy. Czekamy na finalizację procedury prawnej, która może potrwać kilka miesięcy, ale już odczuwamy, w jak dużym stopniu ułatwi nam to dalsze działania, przekładając się na szybszy rozwój spółki. Kolejnym naszym krokiem będzie przedstawienie roadmapy na ten rok, ze szczególnym uwzględnieniem najbliższych miesięcy - mówi Patryk Jasiński, Prezes True Games Syndicate.

True Games to jedna z kluczowych spółek w Grupie Kapitałowej Movie Games, której zadaniem jest praca nad projektami skierowanymi do społeczności zbudowanej wokół naszego hitu Drug Dealer Simulator. Istnieje duży i chłonny rynek na produkcje traktujące o ciemniejszej stronie życia, dlatego cieszymy się z postępów dokonywanych przez True Games oraz jako wydawca, i w ramach Rodziny Movie Games, dołożymy starań w celu komercjalizacji gier o tematyce półświatka i nocnego życia wielkich miast - komentuje Mateusz Wcześniak, Prezes Movie Games S.A.

True Games zostało założone w maju 2020 roku przez notowane na warszawskiej giełdzie Movie Games oraz rapera Michała „Małolata” Kaplińskiego, który wspierał merytorycznie produkcję „Drug Dealer Simulator”. Gra, wydana w drugiej połowie 2020 roku, błyskawicznie dotarła na szczyt listy bestsellerów platformy STEAM. W miesiąc przyniosła zysk powyżej miliona dolarów, a koszt produkcji zwrócił się zaledwie 30 minut od premiery. Jednym z inwestorów został raper Wojciech „Sokół” Sosnowski.

Obecnie True Games pracuje nad kilkoma tytułami w różnym stadium zaawansowania. Głównym projektem studia jest Nightclub Manager: Violet Vibe - gra polegająca na zarządzaniu nocnymi klubami, rozgrywana z perspektywy pierwszej osoby. Trwają prace także nad projektem o roboczym tytule Project Castle, symulatorze poświęconym więziennemu życiu i interesach prowadzonych poza czujnym spojrzeniem strażników.

 

O spółce:

Movie Games jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z prawie 30-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku. Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.

True Games zostało założone w maju 2020 roku przez notowane na warszawskiej giełdzie Movie Games oraz rapera Michała „Małolata” Kaplińskiego. Jednym z inwestorów został raper Wojciech „Sokół” Sosnowski. Celem studia jest stworzenie globalnej marki gamingowej związanej z kulturą ulicy, w ramach której będą wydawane gry ukazujące życie na granicy prawa, doświadczenia na co dzień niedostępne, często nielegalne. Uniwersum zostało zapoczątkowane przez świetnie przyjętego przez graczy Drug Dealer Simulatora. Zyski ze sprzedaży pozwoliły pokryć koszty produkcji w niespełna godzinę od udostępnienia gry na platformie Steam, a po 20 dniach osiągnęły wartość ponad 1 mln USD. Gra w dniu premiery znajdowała się również na pierwszym miejscu światowej listy bestsellerów platformy Valve.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Franciszek Szukała

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl