Naga prawda o seksie
W wyniku ogromnego zainteresowania konkursem Naked Box na nowe opakowanie produktów Durex, marka przygotowała serię edukacyjnych filmików pt. „The Durex Naked Box, Naked Truth”.
Dzięki nim nastolatkowie w luźny i zabawny zdobędą wiedzę na temat bezpiecznych zachowań seksualnych. W krótkich epizodach serialu opowiedziane zostanie wszystko to, o co chcieliby zapytać, a wstydzą się to zrobić.
Od czerwca do września br. na kanale marki Durex w serwisie YouTube oraz Facebook, będą umieszczane filmiki przygotowane w konwencji popularnych programów rozrywkowych. Każdy epizod został przygotowany tak, by odpowiedzieć na nurtujące młodzież pytania oraz przełamać w nich wstyd na temat rozmów o własnej seksualności. W poszczególnych odcinkach będą także obalane między innymi mity na temat seksu krążące wśród nastolatków.
Przekazywanie wiedzy na temat bezpiecznego seksu, zagrożeń, jakie niosą za sobą choroby weneryczne i edukowanie ludzi, niezależnie od wieku, to jedna z podstaw działań marki Durex. Celem filmików jest natomiast zachęcenie młodzieży do konstruktywnych rozmów wokół tematów związanych z ich seksualnością. Mają pomóc im w podejmowania świadomych i odpowiedzialnych decyzji w tej sferze życia - mówi Maja Medowska, brand manager marki Durex. Niepokojące jest to, że spada wiek inicjacji seksualnej na świecie. Według raportu Durex Global Sexual Wellbeing Survey, aktualnie jest to około 16 lat. W związku z tym, że ponad połowa młodych ludzi szuka informacji w internecie, to właśnie tu marka Durex postanowiła zcentralizować swoje działania - podsumowuje brand manager marki Durex.
Filmy oraz więcej informacji związanych z bezpiecznym seksem można znaleźć na profilu marki na portalu Facebook: http://www.facebook.com/DurexPolska oraz YouTube:
http://www.youtube.com/user/DurexPoland
Nadesłał:
Multi Communications
|