Najemcy Globalworth wracają do biur


Najemcy Globalworth wracają do biur
2021-07-22
Artykuł opisuje kampanię prowadzoną przez firmę Globalworth, promowaną hasłem OFFICE RENAISSANCE, która ma na celu propagowanie bezpiecznego powrotu do pracy w biurach.

Najemcy wracają do biurowców. Globalworth wita ich niezwykłą kampanią!


Globalworth, czołowy właściciel i zarządca nieruchomości, rozpoczyna w Polsce kampanię OFFICE RENAISSANCE by dodatkowo wspierać powrót swoich najemców do przestrzeni biurowych. Powracających do biur pracowników witają niezwykłe grafiki, w kreatywny sposób nawiązujące do dzieł najwybitniejszych twórców epoki odrodzenia. Powstanie również cykl felietonów i podcastów we współpracy z radiem TOK FM, które poruszają tematykę powrotu do biurowców.

Po niemal roku pracy zdalnej, dla większości z nas stopniowe łagodzenie obostrzeń, prowadzony program szczepień, a także coraz silniejsza chęć firm i pracowników, by wrócić do biura, znajdują odbicie w stopniowym wzroście wskaźników fizycznego obłożenia biurowców.

Kampania OFFICE RENAISSANCE, inspirowana sympatią do sztuki, którą Globalworth zawsze wspierał, wzmacnia powitalne przesłanie kierowane dziś do najemców i osób pracujących w nieruchomościach spółki lub odwiedzających je. Coraz więcej firm wraca lub ogłasza zamiar swojego powrotu do biurowców należących do Globalworth. Ich decyzje wspierało wspólne przekonanie, że zdrowie i bezpieczne środowisko biurowe zwiększa produktywność, kreatywność i innowacyjność, a także sprzyja relacjom i kulturze korporacyjnej.

„Te ostatnie miesiące były trudne dla nas wszystkich, a tym, za czym wszyscy najbardziej tęskniliśmy, są interakcje międzyludzkie. Życie w biurze to nie tylko praca, ale także bycie częścią społeczności. Znaczenie tego odkryliśmy naprawdę dopiero wtedy, gdy zaczęliśmy pracować zdalnie. Jesteśmy szczęśliwi, że nasi najemcy wracają do biur, skłaniając się bardziej ku hybrydowemu systemowi pracy. Postanowiliśmy ich powitać kampanią OFFICE RENAISSANCE. Zainspirowani pracami Leonarda da Vinci i Michała Anioła, chcieliśmy podkreślić odrodzenie życia biurowego, ponowne odkrywanie jego oraz więzi, których tak bardzo nam brakowało" - mówi Georgiana Oltenescu, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w grupie Globalworth.

Kampania OFFICE RENAISSANCE prowadzona jest równolegle w Polsce i Rumunii, gdzie swoje nieruchomości posiada Globalworth. Jej elementem są również kampanie radiowe w obu krajach. W Polsce firma podjęła współpracę z radiem TOK FM, gdzie od 19 lipca do końca września na stronie https://audycje.tokfm.pl/audycja/435,Witaj-w-biurze będą publikowane tematyczne felietony i specjalne podcasty dotyczące tematyki pracy biurowej w czasie pandemii, które powstaną we współpracy z ekspertami Globalworth.

„Dla wielu osób powroty do biur wiążą się z wieloma emocjami. Wiele osób nie może się doczekać pracy w biurowych wnętrzach, co pokazała nasza poprzednia kampania „Tęsknię za biurem". Obecnie, gdy coraz więcej najemców ogłasza powroty do biur, wielu pracowników zadaje sobie pytania co się w biurach zmieniło, na ile zmieni się ich praca? Między innymi na tego typu pytania będziemy starali się odpowiedzieć wspólnie z dziennikarzami TOK FM. W sekcji „Witaj w biurze" dostępnej na tokfm.pl będziemy mówić również o tym jak my sami zmieniliśmy się w czasie pracy zdalnej, a także czemu sprzyja praca w biurze, a co z kolei utrudnia nam praca z domu" - mówi Paweł Słupski, Senior PR & Manager w Globalworth Poland.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Ponieważ wiele korporacji zachęca swoich pracowników do powrotu do biur lub też wprost stawia wobec nich takie oczekiwanie, bardzo ważne jest przestrzeganie niezbędnych zasad BHP. W tym celu firma Globalworth podjęła szereg kroków dotyczących bezpieczeństwa i higieny, takich jak przemyślenie organizacji ruchu wewnątrz budynków, podjęcie działań w celu zwiększenia wydajności systemów wentylacyjnych i klimatyzacji, używanie naklejek podłogowych przypominających o konieczności zachowania bezpiecznego dystansu, informowanie pracowników i gości o zasadach obowiązujących w obiekcie (zachowanie dystansu, dezynfekcja, noszenie masek itp.), instalacja dozowników z płynem dezynfekującym, częste sprzątanie i dezynfekcja miejsc o dużym natężeniu ruchu, a także wprowadzanie rozwiązań bezdotykowych.

O GLOBALWORTH

Globalworth jest giełdową spółką nieruchomościową działającą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną na alternatywnym rynku inwestycyjnym (AIM) - subrynku głównego parkietu Giełdy Papierów Wartościowych w Londynie. Firma jest czołowym inwestorem sektora biurowego w Europie Środkowo-Wschodniej, dzięki wiodącej pozycji zarówno w Rumunii, jak i w Polsce. Globalworth inwestuje w wysokiej jakości nieruchomości biurowe i parki logistyczne w pierwszorzędnych lokalizacjach, dzięki czemu uzyskuje przychody z wynajmu powierzchni renomowanym najemcom z całego świata. Firma buduje nieruchomości, nabywa je, a także bezpośrednio nimi zarządza. Globalworth, kierowany przez 200 specjalistów na Cyprze, Guernsey, w Rumunii i Polsce, posiada portfel aktywów o wartości 3 mld euro (według stanu na 31 grudnia 2020 roku). Około 92,5 proc. portfela to nieruchomości generujące przychody z wynajmu, głównie biurowe, wynajęte szerokiej gamie około 650 międzynarodowych i krajowych firm. W Rumunii spółka posiada nieruchomości w Bukareszcie, Timișoarze, Konstancy i Pitești. Z kolei w Polsce działa w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi i we Wrocławiu. Więcej informacji na stronie www.globalworth.com oraz w kanałach Facebook, Instagram i LinkedIn.                                                              

KONTAKT

Michał Nitychoruk

PR & Marketing Coordinator

T: +48 886 201 362

E: michal.nitychoruk@globalworth.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

aleksandra.globalworth

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl