Najmłodsi w roli głównej - IKEA Łódź zaprasza na warsztaty


Najmłodsi w roli głównej - IKEA Łódź zaprasza na warsztaty
2011-11-17
Weekendy w IKEA Łódź to doskonała okazja, by najmłodsi odkryli fascynujący świat teatru.

Trwają warsztaty, dzięki którym dzieci nie tylko poznają najpiękniejsze bajki, ale także sprawdzają się w roli współtwórców przedstawienia teatralnego. Już w ten weekend wspólnie przeżyjemy przygody „Kota w butach” i „Czerwonego Kapturka”. 

Teatralne warsztaty dla dzieci w każdy weekend listopadowy to spotkania, dzięki którym najmłodsi mogą świetnie się bawić oraz rozwinąć swoje umiejętności aktorskie. Już w najbliższy weekend między 12.30 a 17.30 IKEA Łódź zabierze dzieci w bajkowy świat „Kota w butach” i „Czerwonego Kapturka”. Będzie tworzenie rekwizytów do przedstawienia, nauka pantomimy, zgadywanki, czytanie baśni oraz malowanie, czyli wszystko to, co najmłodsi lubią najbardziej.  

Dawno, dawno temu za górami, za lasami… 

„Kot w Butach” i „Czerwony Kapturek” to słynne baśnie, oparte na motywach ludowych, które po raz pierwszy spisał w XVII wieku Charles Perrault. Wszystkie dzieci znają i uwielbiają historie Czerwonego Kapturka i złego wilka oraz sprytnego Kota w butach mówiącego ludzkim głosem. Podczas weekendowych warsztatów nasi mali artyści poznają te historie i przygotują przedstawienie teatralne z użyciem własnoręcznie wykonanych rekwizytów i zabawek pluszowych dostępnych w sklepie IKEA. Kot w butach na pewno będzie miał zawadiacki kapelusz, a Czerwony Kapturek zmieści w koszyczku wszystkie przysmaki dla swojej babci. 

Kup pluszaka dla dzieciaka

Warto pamiętać, że w listopadzie i grudniu wszystkie pluszaki mają niezwykłą, podwójną moc. Nie tylko wywołują uśmiech na twarzy naszych pociech, ale także pomagają innym dzieciom. Każdy może kupić pluszaka w sklepie IKEA Łódź i wrzucić go do specjalnej urny za kasami. Wszystkie zgromadzone zabawki pluszowe trafią do Wojewódzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego w Łodzi, skąd zostaną przekazane do karetek. Kolorowe pluszaki na pewno umilą najmłodszym ciężki czas spędzony w szpitalu.

W zeszłym roku w ten sposób udało się zebrać 327 pluszaków, a rok wcześniej 189. Przypominamy także, że wszyscy klienci, którzy zakupią pluszaka, książeczkę lub danie z menu dziecięcego w restauracji wesprą globalną kampanię „Soft toys – 1 euro to majątek”, która pomaga dzieciom na całym świecie zdobyć wykształcenie.  

Więcej informacji o warsztatach oraz o kampanii „Soft toys – 1 euro to majątek” znajduje się na stronie internetowej: www.IKEA.pl/lodz


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Katarzyna Rąkowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl