Najpopularniejsze programy telewizyjne na Facebooku i Instagramie


2017-03-16
Emitowane w telewizji seriale i programy znalazły także swoje miejsce na Facebooku i Instagramie. NapoleonCat postanowił sprawdzić które z nich cieszą się największą popularnością w social media.

Programy TVN górą

Spośród polskich programów telewizyjnych najbardziej lubiany na Facebooku jest serial M jak miłość, posiadając ponad 830 tysięcy fanów. Drugą pozycję zajmuje strona programu The Voice of Poland, wyprzedzając króla TVN’u – czyli Kubę Wojewódzkiego. Jak widać w poniższym zestawieniu, pierwsza dziesiątka zdecydowanie należy do TVN’u. Aż 6 pozycji w TOP10 zajmują seriale i programy właśnie tej stacji. Wśród najpopularniejszych dziesięciu znalazły się również facebookowe strony: muzycznego talent show Polsatu Must be the music. Tylko muzyka oraz nadawanego przez TVP serialu Rodzinka.pl

Kuba Wojewódzki – król Instagrama

Nieco inaczej sytuacja wygląda na Instagramie, gdzie rządzi Kuba Wojewódzki, zdecydowanie wyprzedzając inne TVN’owe produkcje - Top Model i Szkoła.

Tutaj w pierwszej dziesiątce pojawiają się również profile, których nie ma wśród nawet 20 najpopularniejszych na Facebooku, np. program rozrywkowy You Can Dance po prostu tańcz oraz serial Singielka

Jesienią ubiegłego roku NapoleonCat opublikował ranking 10 najpopularniejszych programów na Facebooku. Jak widać M jak Miłość nie opuszcza pierwszej trójki.

 

NapoleonCat to narzędzie wspierające działania marketingowe na Facebooku, Twitterze, i Google+. Umożliwia publikację treści na wszystkich kanałach i wielu profilach jednocześnie. NapoleonCat dostarcza również szczegółową analitykę dowolnych, publicznie dostępnych profili na Facebooku, Instagramie, Twitterze, YouTube, Pinterest oraz Google+, umożliwiając śledzenie efektów zarówno działań własnych, jak i konkurencji. Jest obecnie jedynym polskim Partnerem Marketingowym Facebooka.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl