Naked Box i pierwszy polski sukces, czyli jak Przyjemność dla obojga podbija świat!


2012-03-29
Właśnie dobiega końca trzeci tydzień międzynarodowego konkursu na opakowanie dla produktów marki Durex – Naked Box. Zwycięski projekt ozdobi pudełko, które stanie na półkach sklepowych, na całym świecie! W podsumowaniu drugiego tygodnia, zwyciężył polski projekt.

Celem konkursu jest przede wszystkim dobra zabawa, ale także edukacja. Przekazywanie wiedzy na temat bezpiecznego seksu i edukowanie ludzi, niezależnie od wieku to jedna z podstaw działań marki Durex. Zapraszamy do zabawy wszystkie pomysłowe głowy! Być może to właśnie twój projekt zwycięży, a prezerwatywy w opakowaniu twojego autorstwa będzie można kupić na całym świecie. Jest zatem o co powalczyć! Do dzieła! – mówi Maja Medowska, Brand Manager marki Durex. 

Pierwszy zwycięski projekt z Polski!

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zostać fanem marki Durex na Facebook’u, podać swój wiek, oraz kraj pochodzenia i stworzyć dowolny projekt. Można również wejść na stronę internetową www.designdurexbox.com i według tej samej procedury wziąć udział w zabawie. W Polsce zrobiło tak już 348 osób, między innymi Grzegorz Wojciechowski, który zgłosił swoją pracę i został zwycięzcą drugiego tygodnia konkursu, dołączając tym samym do Listy Finalistów międzynarodowego konkursu. Projekt opakowania stworzony przez Grzegorza nazywa się Przyjemność dla obojga.

Pomyślałem, że prezerwatywy Durex powinny kojarzyć się z przyjemnością dla obojga partnerów, to właśnie zainspirowało mnie do nazwania pracy w taki sposób. Kolorystyka mojego projektu jest spokojna i przywodzi na myśl skojarzenia z niebem. Patrzenie na chmury wędrujące po błękitnym niebie uspokaja mnie. Jestem przekonany, że każdy z nas ma takie odczucie, gdy może przez chwilę zapomnieć o wszystkim i zwyczajnie popatrzeć sobie na błękit nieba – tak Grzegorz mówi o inspiracji do stworzenia projektu.

Jury konkursu Naked Box

Finałowa dwunastka, z której każdy otrzyma iPada i torbę pełną gadżetów oraz produktów marki Durex, wytypowana zostanie przez międzynarodowe jury w składzie:

Georgia Arnold, dyrektor MTV

Twórczyni jednej z największych kampanii przeciwko HIV/AIDS na świecie – Staying Alive. W MTV Networks zajmuje stanowisko Senior Vice President ds. Odpowiedzialności Społecznej i odpowiada za wdrażanie wszelkich społecznych inicjatyw we wszystkich kanałach MTV. Więcej informacji na: http://foundation.staying-alive.org/en, www.staying-alive.org/en/, http://mtvshuga.com

 Silvia Mittermüller, snowboardzistka

 

Silvia jest ambasadorką organizacji Gummilove oraz zwolenniczką stosowania prezerwatyw, jako metody antykoncepcyjnej. „Prezerwatywy, to nie jest sprawa tylko mężczyzn! Dziewczyny, zawsze miejcie w swojej kosmetyczce kilka sztuk, dla własnego bezpieczeństwa! Po ośmiu latach stosowania pigułek antykoncepcyjnych, zdałam sobie sprawę, jak duży wpływ miały one na moją osobowość. Prezerwatywy pozwoliły mi znowu czuć się w 100% sobą, bez konieczności zażywania hormonów i substancji chemicznych. Dobrze jest czuć się wolnym!” – mówi Silvia. Więcej informacji na: www.silviamittermuller.com, www.gummilove.com

Sue Daun, dyrektor agencji odpowiedzialnej za design marki Durex

W branży od 20 lat. Uważa, że: „Konkurs ten jest doskonałym sposobem na zbliżenie konsumentów do marki Durex oraz zrozumienie i poznanie tego, co ich inspiruje, co lubią... Tworzymy w ten sposób wspólne doświadczenie z naszymi konsumentami. Z jednej strony jest wzajemne zrozumienie i szacunek, a z drugiej ekscytujące wyniki. To dokładnie tak, jak w bezpiecznym seksie”.

 

Smash137, artysta street art.

Więcej informacji na temat jego twórczości, można znaleźć na Facebook’owym Fanpage’u oraz na stronie internetowej http://www.smash137.com/

 Liu Zhizhi, designer                                         

Profesor na Central Academy of Fine Arts oraz członek organizacji  AGI (Aliance Graphique Internationale), reprezentant pokolenia chińskich grafików.  Aby obejrzeć jego prace, zapraszamy na stronę: www.tomeetyou.net/

 

Zapraszamy na www.designdurexbox.com

 

Kontakt dla mediów:

Maja Medowska

Durex Brand Manager

Maja.Medowska@reckittbenckiser.com

 

Kamila Kurek

Multi Communications

Kamila.kurek@multipr.pl

698 373 587

 

Durex

Durex to marka, która na temat dobrego seksu wie więcej niż ktokolwiek inny. Istnieje od przeszło 80 lat i jest największą i najbardziej rozpoznawalną marką prezerwatyw oraz różnorodnych produktów do zabaw intymnych na świecie. Nazwa Durex jest kombinacją angielskich słów „Durability, Reliability, and Excellence" (trwałość, niezawodność, doskonałość). Te cechy doskonale odzwierciedlają misję marki i jej produktów. Aby zaspokoić rosnące i zmieniające się potrzeby konsumentów, Durex prowadzi ciągłe badania, dzięki którym wprowadza na rynek nowe rodzaje produktów wzbogacających życie seksualne. Obecnie w portfolio oprócz szerokiej gamy prezerwatyw (przeszło 20 rodzajów) znajdują się również żele intymne oraz nakładki wibracyjne. Wszystkie produkty oznaczone są symbolem jakości Durex, co oznacza, że wszystkie prezerwatywy tej firmy spełniają lub przekraczają wymagania międzynarodowych norm dla prezerwatyw ISO 4074: 2002. Dodatkowo marka jest liderem innowacji w swoim segmencie – np. jako pierwsza wyprodukowała prezerwatywę o anatomicznym kształcie i stworzyła środek maskujący nieprzyjemny zapach lateksu. Marka Durex jest własnością koncernu Reckitt Benckiser, zajmującego się produkcją dóbr konsumenckich.

 

* Niniejszy materiał stanowi wyłącznie materiał informacyjny i Reckitt Benckiser (Poland) S.A.  nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie tego materiału przez osoby trzecie.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Multi Communications

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl