Netto kontynuuje modernizację swoich sklepów
Pod koniec tego roku klienci większości sklepów Netto będą mogli robić zakupy w zmodernizowanych placówkach. Netto wdraża zmiany, aby podnieść komfort codziennych zakupów i lepiej wyeksponować unikalną ofertę swoich sklepów.
W ubiegłym roku Netto wyremontowało i przebudowało zgodnie z nowym konceptem handlowym ok. 46 sklepów w różnych regionach Polski. W tym roku projekt jest kontynuowany, a do kompletnego remodelingu wytypowano ponad ok. 60 placówek w pierwszym półroczu. Sieć zaczęła z przytupem - od pierwszego polskiego Netto w domu handlowym Domus w szczecińskiej dzielnicy Dąbie. Sklep został powiększony o ponad 100 metrów kwadratowych - wchłonął sąsiadujący z nim bank. 2 lutego zaplanowano wielkie otwarcie i atrakcje dla klientów, których Netto zaskoczy powiększoną, doświetloną, lepiej oznakowaną i uporządkowana salą sprzedaży. W szczegółach zmiany będą wyglądały tak, jak w placówkach wyremontowanych w ubiegłym roku, czyli:
- Tuż za strefą kas została ulokowana strefa produktów świeżych z doświetloną wyspą owocowo-warzywną oraz dużą chłodnią na sałatki, produkty wege, zioła.
- Przy wejściu do sali sprzedaży umieszczono półkę zdrowia z unikalną ofertą ok. 140 produktów BIO, bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych.
- W sklepie przybyło lodówek ze stale poszerzanym asortymentem mięsnym, rybnym, różnego rodzaju mrożonkami.
- Nowe, podświetlone regały na pieczywo zapewnią większą higienę zakupu i łatwiejszy dostęp do pieczywa, dostarczanego codziennie przez lokalnych dostawców - Netto nie planuje wprowadzenia pieców do własnego odpieku mrożonego pieczywa, konsekwentnie wychodząc z założenia, że tylko lokalni piekarze są w stanie zapewnić klientom świeży, zdrowy, tradycyjny chleb.
- Jarmark Netto - bardzo dobrze znana już i lubiana przez klientów oferta produktów przemysłowych, dostępnych tylko przez ograniczony czas, znalazła swoje miejsce nieco na tyłach sklepu, ale jest znacznie powiększona i uporządkowana dzięki dodatkowym regałom.
- W modernizowanych sklepach sieć ogranicza liczbę palet na rzecz wygodnych półek.
- Te ogromnie ważne zmiany w naszych sklepach zostały dostosowane do potrzeb i oczekiwań dzisiejszych konsumentów, którzy poszukują świeżych i smacznych produktów, a jednocześnie nie chcą lub nie mogą poświęcać zbyt wiele czasu na robienie zakupów - mówi Mariola Skolimowska, PR&Communications Manager Netto. – Dlatego, planując proces przebudowy, skupiliśmy się przede wszystkim na lepszym wyeksponowaniu tych miejsc, gdzie dostępne są świeże produkty takie, jak na chleb dostarczany przez naszych partnerów, warzywa, owoce czy też mięso, wędliny, produkty mleczne. Staramy się, by rozkład sklepu był jak najwygodniejszy, prosty w nawigacji i dobrze oznakowany, bo przekłada się to na zadowolenie naszych klientów, którzy mogą sprawnie zrobić bieżące, codzienne zakupy.
Modernizacją zostały na razie objęte sklepy, które wyróżniają się najwyższym potencjałem wzrostu sprzedaży. Realizowany projekt stanowi część długofalowej strategii Netto, która zakłada podniesienie standardu wszystkich istniejących sklepów oraz rozszerzenie działalności, szczególnie w centralnej części Polski. W ubiegłym roku Netto otworzyło 8 całkowicie nowych sklepów plus w jednym (Trzcianka) zmieniono lokalizację - wszystkie zostały zbudowane według nowej koncepcji, zakładającej lepszą ekspozycją świeżych produktów i zapewnienie klientom wygody zakupów.
Więcej informacji na: http://www.netto.pl/
Nadesłał:
Damian_HKstrategies
|