Netto po raz kolejny wspiera dzieci w kulinarnych przygodach


2017-02-17
Netto ponownie zostało partnerem programu MasterChef Junior. Z tej okazji sieć handlowa przygotowała także specjalny program lojalnościowy z nagrodami dla wszystkich dzieci, dla których gotowanie jest źródłem radości i zabawy.
W tym roku Netto zaproponuje swoim klientom wyjątkowy program lojalnościowy dla swoich najmłodszych klientów. Jego twarzą została Natalia Paździor - przebojowa i utalentowana zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji Master Chef Junior. Od 27 lutego we wszystkich sklepach sieci za każde wydane 25 zł będzie można otrzymać specjalną saszetkę gratis, która zapoczątkuje zbiory w kolekcjonerskim, osiemdziesięciostronicowym albumie - do kupienia za 12,99 zł. Saszetki można będzie również kupić za 1,99 zł we wszystkich sklepach Netto. W każdej saszetce znajduje się karta, którą można wykorzystać w grze „Moja restauracja" oraz naklejka przedstawiająca znaną potrawę pochodzącą z danego regionu świata. Przez kulinarną podróż poprowadzi nas Scottie - terier szkocki znany z logo sklepu. Aby mieć całą kolekcję, trzeba zebrać 48 kart i 48 naklejek.
- Angażowanie dzieci w przygotowanie posiłków to jedna z ciekawych form łączenia nauki z zabawą - mówi Katarzyna Werner, koordynator Mediów i Kampanii w Netto. - Dzięki temu uczą się samodzielności, rozwijają wyobraźnię, poznają dobre nawyki żywieniowe, a co najważniejsze, spędzają czas wspólnie z rodzicami. Mamy nadzieję, że przygotowany przez nas program przyczyni się do rozwoju pasji do gotowania u najmłodszych.
Przygotowana przez Netto gra „Moja restauracja" jest elementem edukacyjnym, który z pewnością zachęci dzieci do zdobywania wiedzy na temat kuchni z różnych regionów świata. Pierwsze pięć tysięcy osób, które zbiorą całą kolekcję, otrzymają oryginalny fartuch z logo MasterChef Juniora. Program lojalnościowy przygotowany przez Netto będzie promowany na szeroką skalę w prasie, telewizji oraz internecie.
Netto w programie MasterChef Junior
W tym roku Netto ponownie wyposaży też spiżarnię programu MasterChef Junior, dostarczy niezbędne produkty spożywcze do wszystkich konkurencji oraz nagrody dla uczestników programu. Sieć zaopatrzy młodych kucharzy między innymi w owoce, warzywa, artykuły premium z linii Premieur oraz inne artykuły marek własnych - nabiał Miletto, makarony Firenze, czy oleje Ollineo. W niedzielę, 19 lutego, o godzinie 20, na antenie TVN odbędzie się premiera drugiej edycji popularnego show kulinarnego dla najmłodszych. Starcie o tytuł najlepszego kucharza będzie trwało aż 10 tygodni.
W drugiej edycji programu MasterChef Junior weźmie udział czterdziestu młodych kucharzy
w wieku od 8 do 13 lat, którzy pod okiem Michela Morana, Anny Starmach i Mateusza Gesslera będą szlifować swoje kulinarne talenty. Przez cały czas trwania programu trójka znanych jurorów będzie dzielić się z juniorami swoim doświadczeniem oraz wiedzą.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Damian_HKstrategies

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl