Netto po raz kolejny wspiera dzieci w kulinarnych przygodach
Netto ponownie zostało partnerem programu MasterChef Junior. Z tej okazji sieć handlowa przygotowała także specjalny program lojalnościowy z nagrodami dla wszystkich dzieci, dla których gotowanie jest źródłem radości i zabawy.
- Angażowanie dzieci w przygotowanie posiłków to jedna z ciekawych form łączenia nauki z zabawą - mówi Katarzyna Werner, koordynator Mediów i Kampanii w Netto. - Dzięki temu uczą się samodzielności, rozwijają wyobraźnię, poznają dobre nawyki żywieniowe, a co najważniejsze, spędzają czas wspólnie z rodzicami. Mamy nadzieję, że przygotowany przez nas program przyczyni się do rozwoju pasji do gotowania u najmłodszych.
Przygotowana przez Netto gra „Moja restauracja" jest elementem edukacyjnym, który z pewnością zachęci dzieci do zdobywania wiedzy na temat kuchni z różnych regionów świata. Pierwsze pięć tysięcy osób, które zbiorą całą kolekcję, otrzymają oryginalny fartuch z logo MasterChef Juniora. Program lojalnościowy przygotowany przez Netto będzie promowany na szeroką skalę w prasie, telewizji oraz internecie.
Netto w programie MasterChef Junior
W tym roku Netto ponownie wyposaży też spiżarnię programu MasterChef Junior, dostarczy niezbędne produkty spożywcze do wszystkich konkurencji oraz nagrody dla uczestników programu. Sieć zaopatrzy młodych kucharzy między innymi w owoce, warzywa, artykuły premium z linii Premieur oraz inne artykuły marek własnych - nabiał Miletto, makarony Firenze, czy oleje Ollineo. W niedzielę, 19 lutego, o godzinie 20, na antenie TVN odbędzie się premiera drugiej edycji popularnego show kulinarnego dla najmłodszych. Starcie o tytuł najlepszego kucharza będzie trwało aż 10 tygodni.
W drugiej edycji programu MasterChef Junior weźmie udział czterdziestu młodych kucharzy
w wieku od 8 do 13 lat, którzy pod okiem Michela Morana, Anny Starmach i Mateusza Gesslera będą szlifować swoje kulinarne talenty. Przez cały czas trwania programu trójka znanych jurorów będzie dzielić się z juniorami swoim doświadczeniem oraz wiedzą.
Nadesłał:
Damian_HKstrategies
|