Netto rozszerzyło ofertę produktów dostępnych na Półce Zdrowia
W bogatej i różnorodnej ofercie Netto klienci znajdą wiele artykułów, dzięki którym mogą odżywiać się zdrowo i zgodnie ze wskazaniami dietetyków. Wybrane kategorie pogrupowano według potrzeb konsumentów. Kulinarne preferencje konsumentów zmieniają się coraz szybciej wraz z najnowszymi trendami w żywieniu. Coraz częściej otwieramy się na nowe smaki oraz szukamy zdrowszych alternatyw produktów, które spożywaliśmy do tej pory. Z badania przeprowadzonego przez Instytut GfK Polonia wynika, że odżywiamy się zupełnie inaczej niż kilka lat temu, nie zmienia się jedynie nasz stosunek do wydatków, a zatem także do cen. Obecnie konsument oczekuje produktów wysokiej jakości, ale nie chce za nie płacić więcej. Artykuły dostępne w sklepach Netto w ramach oferty Półka Zdrowia to idealne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie wysoką jakość w atrakcyjnej cenie.
Od nowego roku rozszerzona Półka Zdrowia jest obecna we wszystkich sklepach Netto. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy dbają o swoje zdrowie, eliminują z diety cukier, gluten czy też rozmaite alergeny. Dla wygody klientów wszystkie produkty - a jest ich ponad 140 - zostały zebrane w jednym miejscu, podzielone na kategorie oraz oznaczone kolorami: czerwony to zdrowa alternatywa, niebieski: produkty bez cukru, pomarańczowy: bez glutenu, a zielony: ekologiczne.
- Na bieżąco będziemy uzupełniać naszą Półkę Zdrowia o produkty, których nasi klienci poszukują, a niełatwo je kupić - mówi Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska. - I tak, można u nas obecnie zaopatrzyć się m.in. w młody jęczmień, spirulinę BIO, sok z acai, czy ekologiczny mus kokosowy. Oferta przeznaczona jest dla tych wszystkich, dla których zdrowe odżywianie to podstawa codziennej diety, a także dla alergików, diabetyków, osób z nietolerancją glutenu oraz laktozy.
Z okazji poszerzenia Półki Zdrowia, Netto wydało katalog „Zdrowy wybór", w którym znajdują się opisy produktów, porady dietetyka, zgodne z najnowszymi trendami żywieniowymi, przepisy na zdrowe i smaczne posiłki oraz informacje o konkursie „E-book pełen zdrowia". Katalog dostępny jest bezpłatnie w sklepach sieci.
Kampania promująca poszerzoną ofertę Półki Zdrowia Netto rozpoczęła się na początku stycznia na skalę ogólnopolską. Spoty reklamowe pojawiły się w wiodących ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Oprócz tego działania prowadzone będą także w radio, w prasie oraz na billboardach.
Więcej informacji o ofercie na:
• Stronie www: http://www.netto.pl/
• Profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/NettoPolska/?fref=ts
Nadesłał:
Damian_HKstrategies
|