Netto z luksusową marką własną Premieur na święta


Netto z luksusową marką własną Premieur na święta
2016-11-24
Luksusowa seria świątecznych produktów marki Premieur, należącej do sieci sklepów Netto, jest już dostępna w sprzedaży. W ofercie klienci znajdą między innymi: sery, szynki, słodycze, przyprawy, ryby. Z roku na rok coraz większą popularnością cieszą się jakościowe propozycje marek własnych od sieci handlowych. To odpowiedź na potrzeby klientów poszukujących, w szczególności na święta, wyjątkowych produktów. Świetny przykład stanowi sieć Netto, której artykuły z luksusowej linii Premieur są cenione przez coraz szersze grono konsumentów. Z myślą o nich Netto po raz kolejny oferuje limitowaną serię produktów Premieur, która stanowi doskonałe wzbogacenie i urozmaicenie oferty stałej.

Specjalnie na święta Bożego Narodzenia Netto wprowadziło do sprzedaży atrakcyjne propozycje, które powinny spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. W gwiazdkowym katalogu znajdziemy między innymi: plastry łososia norweskiego w dwóch wersjach: wędzonej (9,99zł/100g) lub marynowanej z dodatkiem koperku (9,99zł/100g), anchovies w oleju roślinnym z kaparami (7,99zł/50g). Spośród mięsnych propozycji stałej oferty klienci mogą wybrać szynkę Serrano w plastrach z wieprzowiny Duroc z hiszpańskiej Estremadury (8,99zł/100g), a także kiełbasę Chorizo pochodzącą również z Półwyspu Iberyjskiego (6,99zł/170g). Portfolio specjałów dopełniają przyprawy w formie octu balsamicznego z włoskiej Modeny (13,99zł/250ml) czy pakistańskiej soli krystalicznej w eleganckim, szklanym opakowaniu z młynkiem (12,99zł/180g) wielokrotnego użycia.

- Okres świąteczny to ważny czas dla wszystkich Polaków, dlatego staramy się, poprzez odpowiedni dobór asortymentu, dodać mu jeszcze więcej magii i smaku. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chcielibyśmy dać naszym klientom możliwość zakupu wyjątkowych produktów, a takimi bez wątpienia są artykuły z linii Premieur - marki własnej Netto - komentuje Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska.

Netto oferuje także jakościowe propozycje w kategoriach produktów deserowych. Kawa jednorodna ziarnista typu Arabica z regionów Brazylii lub Kolumbii (34,99zł/500g) może stanowić udany zestaw upominkowy wraz z liofilizowanymi wiśniami bądź truskawkami z polewą czekoladową (7,99zł/100g) w eleganckich, ciemnogranatowych opakowaniach, typowych dla całej serii produktów Premieur.

Te, oraz wiele innych spożywczych propozycji z luksusowej linii Premieur od Netto można znaleźć na półkach sklepowych sieci w całej Polsce.


Więcej informacji o ofercie na:
• Stronie www: http://www.netto.pl/
• Profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/NettoPolska/?fref=ts

O Netto Polska:
Wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 21 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ponad 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji i Niemczech.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Damian_HKstrategies

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl