Netto zaprasza do kulinarnej zabawy w nowym programie lojalnościowym
Wspieranie dziecięcych marzeń, edukacja poprzez zabawę i kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych – to jedne z najważniejszych zadań dla dorosłych. Chcąc wspierać rodziny w kulinarnych przygodach, Netto przygotowało wyjątkowy program lojalnościowy dla swoich klientów - zarówno tych starszych, jak i młodszych. Jego twarzą została Natalia Paździor - przebojowa i utalentowana zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji MasterChef Junior. Od 27 lutego we wszystkich sklepach sieci za każde wydane 25 zł będzie można otrzymać specjalną saszetkę, która zapoczątkuje kulinarno-podróżnicze zbiory w 80-stronicowym albumie - do kupienia w Netto za 12,99 zł. Saszetki można również kupić za 1,99 zł we wszystkich sklepach sieci. W każdej saszetce znajduje się karta do wykorzystania w grze „Moja restauracja" oraz naklejka, przedstawiająca znaną potrawę pochodzącą z wybranego regionu świata. Przez kulinarną podróż poprowadzi nas Scottie - sympatyczny terier szkocki, który znajduje się również w logo sklepu. Aby kolekcja była kompletna, trzeba uzbierać 48 kart i 48 naklejek. Pierwsze pięć tysięcy osób, które zbiorą całą kolekcję, otrzymaja oryginalne fartuchy z logo MasterChef Junior.
- Nawyki żywieniowe należy kształtować od najmłodszych lat - mówi Katarzyna Werner, koordynator Mediów i Kampanii w Netto. - Dzieci w kuchni poznają nowe smaki, rozwijają wyobraźnię oraz uczą się samodzielności, a co najważniejsze spędzają czas z rodzicami.
Uczestnicząc w zabawie zaproponowanej przez Netto, dzieci mogą dowiedzieć się wielu ciekawostek o gotowaniu, nowych smakach, a także poznać kuchnie z innych zakątków świata.
Czy wiesz, że...
• ...tradycyjną potrawą marokańską jest TADŻIN, czyli aromatyczny gulasz z wołowiny lub jagnięciny duszony na wolnym ogniu w glinianym naczyniu z nakryciem w kształcie czapeczki, a ryż jest najpopularniejszym składnikiem kuchni japońskiej? W niektórych domach można nawet zobaczyć specjalne kredensy do jego przechowywania.
• W każdej potrawie Chińczycy starają się łączyć 5 smaków - słodki, kwaśny, ostry, słony i gorzki.
• W Australii narodowym ciastkiem jest LAMINGTON, czyli biszkoptowa kostka oblana cienką warstwą czekolady i obsypana wiórkami kokosowymi.
Takich właśnie ciekawostek dzieci będą mogły dowiedzieć się, kolekcjonując karty zakupione w Netto.
Netto partnerem programu Junior Master Chef
W niedzielę, 19 lutego, o godzinie 20, wystartuje kulinarne show dla najmłodszych
- MasterChef Junior. Będzie to druga edycja programu i po raz kolejny Netto wesprze przyszłych kucharzy w walce o tytuł najlepszego, młodego szefa kuchni. Sieć dostarczy produkty do wszystkich konkurencji kulinarnych. Juniorzy na półkach spiżarni znajdą owoce, warzywa, produkty marek własnych Netto - m.in. nabiał Miletto, makarony Firenze, oleje Ollineo, a także artykuły Premieur z linii premium.
Czterdziestu utalentowanych, młodych kucharzy w wieku od 8 do 13 lat będzie doskonalić
swoje kulinarne umiejętności przez 10 tygodni pod okiem trójki pomocnych, ale i wymagających jurorów - Michela Morana, Anny Starmach i Mateusza Gesslera. Przygotowali oni długą listę wyzwań, których perfekcyjne wykonanie zagwarantuje zwycięstwo w show. Po dużą dawkę kulinarnych emocji zapraszamy przed telewizory 19 lutego, o godzinie 20, a idealnym dopełnieniem przygody z gotowaniem będzie kolekcja kart i edukacyjny album.
Nadesłał:
Damian_HKstrategies
|