NextiraOne i NICE opracowały wspólne rozwiązanie
Rozwiązanie firmy NICE działające w czasie rzeczywistym w połączeniu z doświadczeniem NextiraOne w zakresie contact center zapewniają zgodność z regulacjami PCI-DSS
NextiraOne, europejski ekspert w zakresie usług komunikacyjnych, wprowadza do swojej oferty rozwiązanie wspierające klientów w przestrzeganiu procedur bezpieczeństwa danych kart płatniczych, które są pozyskiwane podczas płatności realizowanych za pośrednictwem contact center. Współpracując z NICE Systems Limited, NextiraOne włączyła działające w czasie rzeczywistym rozwiązanie PCI firmy NICE do swojej oferty skierowanej do nowych centrów kontaktowych, a także w formie aktualizacji systemu dla istniejących contact center, aby dostosować je do nowych standardów bezpieczeństwa danych.
Dzięki rozwiązaniu NICE analizy dokonywane w czasie rzeczywistym na pulpicie generują automatyczne wstrzymywanie i wznawianie tych spośród nagrań audio i danych ekranu, które zawierają informacje wrażliwe. W rezultacie rejestrowane są interakcje, które nie zawierają informacji poufnych w rozumieniu PCI DSS takich, jak 3- lub 4-cyfrowy numer weryfikacyjny karty. Dodatkowo, rozwiązanie umożliwia płynne i zgodne z rzeczywistym przebiegiem rozmowy odtwarzanie nagrań. Rozwiązanie dostępne jest jako produkt z szeregiem funkcji dodatkowych, które nie wymagają kastomizacji, zapewniając przy tym pełną zgodność z przepisami i wymogami z zakresu bezpieczeństwa transakcji. NextiraOne jest obecnie w pełni przygotowana do wdrażania rozwiązania w nowych i już funkcjonujących centrach kontaktowych.
PCI Security Standards Council jest organizacją, która opracowuje standardy bezpieczeństwa dla płatności kartowych. Najważniejszym z nich jest PCI Data Security Standard (DSS), który odnosi się do wszystkich organizacji, które posiadają, procesują lub wymieniają informacje dotyczące posiadaczy kart płatniczych. Najnowsze wymagania zabraniają nagrywania i przechowywania informacji wrażliwych takich, jak kody ważności, zachęcając jednocześnie centra kontaktowe do wdrażania rozwiązań uniemożliwiających przechowywanie tego rodzaju danych.
Guillaume Baraton, European Business Development Director for Contact Centre, NextiraOne, powiedział: "Bardzo ściśle współpracujemy z naszymi klientami nad wdrażaniem rozwiązań odpowiadających na wszystkie potrzeby ich centrów kontaktowych. Eksperci NextiraOne rozumieją zarówno specyfikę działalności biznesowej, jak i otoczenia prawnego, w którym działają nasi klienci, dlatego nasze rozwiązania elastycznie dostosowują się do nowych wymogów w miarę ich wprowadzania. Jako Platinum Partner firmy NICE na terenie całej Europy bardzo blisko współpracujemy nad budową zaawansowanych rozwiązań takich, jak system gwarantujący pełne bezpieczeństwo płatności kartowych, który już jesteśmy w stanie oferować i wdrażać we wszystkich 16 krajach w Europie, czyli tam, gdzie jesteśmy obecni."
Ad Ketalaars, President NICE EMEA powiedział: "Jesteśmy zadowoleni z poszerzenia naszej wspólnej oferty kierowanej do klientów na terenie Europy o działające w czasie rzeczywistym rozwiązanie gwarantujące zgodność ze standardami PCI. To kolejny krok na drodze rozwoju naszego długoletniego partnerstwa z firmą NextiraOne. Oczekujemy kolejnych wyzwań i działań, których celem będzie zaspokojenie strategicznych potrzeb naszych wspólnych klientów”.
PCI Security Standards Council to otwarte globalne forum, którego celem jest ciągły rozwój, opracowywanie, wdrażanie i upowszechnianie standardów bezpieczeństwa danych kartowych. Misją PCI Security Standards Council jest zwiększanie bezpieczeństwa płatności kartowych w drodze szkolenia oraz podnoszenia świadomości standardów PCI Security. Organizacja została założona przez American Express, Discover Financial Services, JCB International, MasterCard Worldwide i Visa Inc.
Nadesłał:
Ad rem Public Relations
|