NextiraOne Polska laureatem nagrody Genesys Best Partner 2010 w regionie CCSE


2011-06-15
NextiraOne, europejski ekspert w zakresie usług komunikacyjnych, została uhonorowana dwiema nagrodami partnerskimi, które zdobyły oddziały w Polsce i Portugalii.

Wyróżnienia dla NextiraOne Polska – Best Partner 2010 w regionie CCSE oraz NextiraOne Portugal – Best Partner 2010 w Portugalii wręczone zostały podczas międzynarodowej konferencji Alcatel-Lucent Genesys G-Force EMEA, która odbyła się w dniach 7-9 czerwca br. w Pradze.

Nagrody stanowią potwierdzenie sukcesów NextiraOne w obszarze wdrożeń i utrzymania rozwiązań Contact Center Genesys firmy Alcatel-Lucent. NextiraOne jest wieloletnim partnerem Alcatel-Lucent, legitymującym się tytułem Gold Suite Certified Partner w zakresie rozwiązań Genesys w Polsce, Francji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii i krajach Beneluxu.

Bliska współpraca firm na wymagającym rynku contact center w Polsce, umożliwia NextiraOne oferowanie zaawansowanych i innowacyjnych rozwiązań takich, jak intelligent Workload Distribution (iWD) czy Cross Chanel Communication (komunikacja międzykanałowa), które przynoszą klientom  wymierne korzyści biznesowe.

Nagrody wręczane w ramach programu Genesys Partner są stałym elementem dorocznej konferencji G-Force. NextiraOne wielokrotnie była ich laureatem, zdobywając m.in. wyróżnienia Best EMEA Mid-Market Partner 2009 czy Best Partner 2008 w krajach Beneluxu i Europie Centralnej.

Nicolas De Kouchkovsky, CMO w firmie Alcatel-Lucent powiedział: “Rokrocznie z niecierpliwością oczekuję na konferencję G-Force, w trakcie której nagradzamy naszych najlepszych partnerów biznesowych za wysiłek, dzięki któremu nasze rozwiązania cieszą się uznaniem w regionie EMEA. To dzięki nim i razem z nimi nasze innowacyjne projekty kończą się pełnym sukcesem.” 

NextiraOne projektuje, wdraża i wspiera wiele różnorodnych rozwiązań contact center, od małych systemów call center dla sektora MSP po multimedialne i wielooddziałowe rozwiązania dla największych międzynarodowych przedsiębiorstw. Referencje firmy obejmują liczne wdrożenia systemów contact center w całej Europie, które wspierają pracę ponad pół miliona agentów.

Neil Moss, Marketing Director NextiraOne powiedział: “Cieszymy się z nagród dla naszych dwóch tak od siebie odległych oddziałów. Po raz kolejnym stanowią one potwierdzenie tego, jak ważne jest dla nas partnerstwo z firmą Alcatel-Lucent w obszarze rozwiązań contact center i nasze zaangażowanie we wszystkich krajach europejskich.”

Więcej informacji na temat firmy NextiraOne: www.nextiraone.eu Informacje na temat firmy Alcatel-Lucent Enterprise oraz rozwiązań Genesys: http://enterprise.alcatel-lucent.com/ Strona G-Force: http://www.gforceprague.com


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl