No to CROPP i FRUGO!


No to CROPP i FRUGO!
2012-07-26
Tego lata CROPP i FRUGO postanowiły połączyć siły. Pierwszym, wakacyjnym owocem współpracy obu marek jest CROPP & FRUGO SUMMER MISSION, czyli letnia akcja nad polskim morzem, w której dużą rolę odegrają słońce, głośna muzyka, tatuaże, owocowa bitwa i nieskończone pokłady wakacyjnej energii.

Już 28 lipca w letnią trasę CROPP & FRUGO SUMMER MISSION wyruszy kolorowy autobus pełen tatuażystów i animatorów, którzy przez kolejny tydzień będą podróżować po najpopularniejszych miejscowościach nadmorskich, od Krynicy Morskiej po Międzyzdroje.

Mówiąc najkrócej, będzie się działo. Plażowicze, którzy natrafią na CROPPowego busa mogą liczyć na moc atrakcji. Każdy chętny będzie mógł przy wakacyjnych dźwiękach dobiegających z głośników zafundować sobie profesjonalny tatuaż (wprawdzie wykonany markerem Sharpie, ale za to przez zawodowca), będzie więc czym się pochwalić na wieczornej imprezie.

Ci, którzy wolą podarować sobie ozdabianie ciała, też nie będą się nudzić – w programie  przewidziane są konkursy z nagrodami, gra we frisbee oraz gwóźdź programu, czyli OWOCOWA BITWA FRUGO. Jej uczestnicy będą mogli wcielić się w drużyny reprezentujące różne smaki FRUGO i bez żadnych oporów strzelać do siebie kolorową farbą z plastikowych pistoletów. Efekty z pewnością będą spektakularne. Cała akcja będzie oczywiście skrupulatnie uwieczniana przez fotografa ekipy, warto więc na bieżąco śledzić Facebookowe profile obu marek.

Każdy tegoroczny plażowicz będzie miał szansę puścić wodze fantazji i wreszcie porządnie zaszaleć, a po wszystkim – orzeźwić się butelką zimnego FRUGO. Jednym słowem - zapomnijcie o rybce, gofrach i leżeniu plackiem na plaży, CROPP & FRUGO SUMMER MISSION to tegoroczny hit nadbałtyckich plaż!

Trasa CROPP & FRUGO SUMMER MISSION:

28.07 Krynica Morska

29.07 Władysławowo, Jastrzębia Góra

30.07 Łeba

31.07 Darłówko

1.08 Mielno

2-3.08 Niechorze, Pobierowo, Rewal

4.08 Międzyzdroje


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl