Nokaut.pl współpracuje z Afiliant.com


2011-11-30
Nokaut.pl, jedna z największych porównywarek cen w polskim internecie przygotowała specjalną ofertę dla wydawców współpracujących z Afiliant.com.

Rozwiązanie zaproponowane przez Nokaut.pl jest dla wydawców Afiliant.com szansą na osiągnięcie dodatkowych przychodów. Program partnerski umożliwia osiągnięcie zysków z przekierowania użytkowników na strony sklepów współpracujących z porównywarką. Każdy przekierowany użytkownik zostaje przypisany do wydawcy na okres sześciu miesięcy. Wydawca otrzymuje prowizję w wysokości 75 proc. wartości przekierowania jeśli użytkownik w tym okresie ponownie odwiedzi Nokaut.pl i przejdzie na stronę sklepu.

Do dyspozycji wydawców są widgety produktowe, linki tekstowe do konkretnych produktów i kategorii, posty reklamowe na Facebooku, a także bannery oraz pliki xml - mówi Waldemar Sadowski, przedstawiciel sieci Afiliant.com.

Nokaut.pl jest jedną z dwóch najpopularniejszych porównywarek cen w Polsce. Gwarantuje szybkie i bezpieczne odnalezienie produktów pod względem funkcjonalności i ceny, dostępnych w polskich i zagranicznych sklepach internetowych. W bazie serwisu znajduje się ponad 3,5 tys. sklepów internetowych i 5,5 mln produktów. Serwis odwiedza miesięcznie 2,7 mln użytkowników (Megapanel/PBI).

Afiliant.com to system afiliacyjny umożliwiający właścicielom i wydawcom serwisów internetowych zarabianie na reklamach wyświetlanych na stronach. Serwis umożliwia samodzielne generowanie reklam i umieszczanie ich m.in. na blogach i portalach internetowych, a także w serwisach społecznościowych. Za stworzenie systemu odpowiada poznańska firma Afiliant P.Szałamacha Sp. jawna. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013. Strona internetowa Afiliant.com została uruchomiona na początku 2011 roku.

Źródło: Afiliant.com


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Afiliant.com
http://www.afiliant.com

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    kaśka , 2011-12-07 13:59:04

    Nokaut to silna marka, dobre połączenie PP.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl