NoVa Park startuje z zimową kampanią wyprzedażową


NoVa Park startuje z zimową kampanią wyprzedażową
2019-01-08
Z początkiem stycznia wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park promująca zimowe wyprzedaże.

Najnowsza kampania wizerunkowa daje początek nowej linii kreatywnej NoVa Park z tłem o wyrazistej i przykuwającej uwadze kolorystyce oraz „ramą”, elementem graficzny okalającym postaci, stanowiącym metaforę przestrzeni, symbolizujący bliskość i wyjątkowy świat, do którego NoVa Park zaprasza swoich klientów.

Zimowe wyprzedaże w NoVa Park to okazja, aby skorzystać z rabatów i zniżek, czyli najlepszych cen w roku. Na klientów czekają promocje m.in. w:

·         45 salonach z kategorii „Moda”;

·         13 salonach z kategorii „Zdrowie i uroda”;

·         12 sklepach z kategorii „Obuwie i galanteria skórzana”;

·         9 sklepach z kategorii „Sport i rekreacja”;

·         9 sklepach z kategorii „Dom i multimedia”;

·         8 sklepach z kategorii „Akcesoria i dodatki”;

·         6 sklepach z kategorii „Artykuły dziecięce”.

„Zimowe wyprzedaże to idealny moment, aby uzupełnić garderobę przed feriami zimowymi czy rozpocząć Nowy Rok z odmienionym mieszkaniem za pomocą dodatków dostępnych w sklepach z asortymentem dekoracyjnym. Zimowe wyprzedaże i początek Nowego Roku to także dobry czas na prezentację nowej linii kreatywnej NoVa Park, która w 2019 roku będzie skupiać się na inspirujących historiach pokazanych za pomocą koloru, elementów graficznych, haseł oraz postaci” – mówi Anna Krajczyńska, specjalista ds. marketingu NoVa Park.

To kolejny rok współpracy NoVa Park z agencją kreatywną Tinssen. Za działania public relations odpowiada agencja Orchidea PR, z którą NoVa Park współpracuje od 2012 roku.

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak Pull&Bear, Intersport, KiK, Home&You, Super–Pharm, Cubus, Calzedonia, Intimissimi, Tchibo, Smyk, Sephora, W.KRUK czy Bershka. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.

Właścicielem NoVa Park jest konsorcjum firm MAS Real Estate oraz Prime Kapital. Zarządcą NoVa Park jest firma PK Property Management (Poland) Sp. z o.o.

www.nova-park.pl

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Orchidea

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl