NoVa Park w zimowej odsłonie w najnowszej kampanii wizerunkowej


NoVa Park w zimowej odsłonie w najnowszej kampanii wizerunkowej
2020-01-08
Ruszyła zimowa kampania wizerunkowa promująca rozpoczynający się właśnie sezon na wyprzedaże oraz NoVa Park jako idealne miejsce do wyszukiwania wyprzedażowych okazji.

 „Wyprzedaże – wyprzedź innych!” to hasło najnowszej kampanii wizerunkowej NoVa Park – największego i najnowocześniejszego centrum handlowego w województwie lubuskim, która zachęca do szybkich decyzji i zakupów, ponieważ to właśnie na początku sezonu wyprzedażowego można zakupić wymarzone produkty w dobrych cenach i odpowiednich rozmiarach. Pierwsza w 2020 roku kampania wizerunkowa daje początek odświeżonej linii kreatywnej, której głównymi elementami są wyraziste tło nawiązujące kolorami do pory roku i panującego nastroju, rodzina umiejscowiona na pierwszym planie z dostrzegalnymi elementami rozbudzającymi wyobraźnię, a także wyraźnie wyróżniona część hasła, która ma przykuwać uwagę.

Wyprzedaże zimowych kolekcji na sezon jesień-zima 2019/20 trwają już w większości sklepów znajdujących się w NoVa Park, w tym w unikalnych na rynku lokalnym sklepach marek takich jak Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Tchibo, Super-Pharm, Sephora, Calzedonia, Intimissimi, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK czy Loox Optyk.

„Zima pełna atrakcyjnych promocji zawitała do NoVa Park! Wraz ze startem wyprzedaży prezentujemy naszą najnowszą kampanię wizerunkową z odświeżoną linią kreatywną, którą będziemy wykorzystywać do promocji wydarzeń w NoVa Park w 2020 roku. Jesteśmy przekonani, że zaproponowana linia kreatywna łącząca naszą markę z inspirującymi historiami trafi do serc i marzeń naszych klientów” – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Kampania wizerunkowa „Wyprzedaże – wyprzedź innych!” jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Tchibo, Super-Pharm, Sephora, Calzedonia, Intimissimi, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, Loox Optyk czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.

Właścicielem i zarządcą NoVa Park jest firma Prime Kapital.

www.nova-park.pl

 

Prime Kapital to jeden z wiodących operatorów w branży nieruchomości, koncentrujący swoje działania na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej oraz inwestujący głównie w projekty handlowe oraz mieszkaniowe. W portfolio Prime Kapital znajduje się ponad 20 projektów, obejmujących projekty deweloperskie na różnych etapach realizacji. Zespół Prime Kapital tworzy ponad 200 doświadczonych specjalistów ds. nieruchomości.

 

www.primekapital.com  

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Orchidea

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl