NoVa Park z zimową kampanią wizerunkową


NoVa Park z zimową kampanią wizerunkową
2017-01-05
Z początkiem stycznia wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park – największego centrum handlowego w województwie lubuskim. To pierwsza kampania z udziałem Ambasadorów NoVa Park 2017 – Ewy, Macieja, Piotrusia i Adasia Truszczyńskich – promująca zimowe wyprzedaże.

Najnowsza kampania wizerunkowa pokazuje rodzinę Państwa Truszczyńskich w zimowej scenerii wyposażonych w akcesoria, które można zakupić podczas zimowych wyprzedaży w NoVa Park. Wykorzystanie w materiałach graficznych prostych czcionek oraz neutralnego tła powoduje, że Ambasadorowie NoVa Park 2017 przykuwają uwagę.

To kolejna kampania, której bohaterami są mieszkańcy Gorzowa i regionu. Kampania odzwierciedla strategię NoVa Park, zgodnie z którą to właśnie rodziny są najważniejszą grupą docelową NoVa Park i do nich skierowane są organizowane wydarzenia.

„Już po raz drugi NoVa Park zaprosiło do udziału w kampanii wizerunkowej swoich klientów, którzy na co dzień robią zakupy w centrum. W kampanii promującej zimowe wyprzedaże Państwo Truszczyńscy prezentują się jako szczęśliwa rodzina, której zakupy w NoVa Park sprawiają przyjemność” – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.

Od stycznia tego roku NoVa Park współpracuje z agencją kreatywną Tinssen. Za działania public relations odpowiada agencja Orchidea PR, z którą NoVa Park współpracuje od 2012 roku.

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak Pull&Bear, H&M, Intersport, Lindex, KiK, KFC, Pure Fitness, Home&You, Super–Pharm, Cubus, Calzedonia, Intimissimi, Kubenz, Tchibo, Smyk, Sephora, W.KRUK czy Bershka.

Zarządcą NoVa Park jest firma Apsys Polska S.A.

www.nova-park.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Orchidea

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl