NoVa Park zaprasza na zakupy pełne jesiennych trendów
Chcesz poznać najnowsze trendy? Wiedzieć, „co w modzie piszczy”? Moc jesiennych inspiracji znajdziesz już teraz w NoVa Park!
Liczne marki uwielbiane przez mieszkańców Gorzowa wprowadziły właśnie do swojej oferty nowe kolekcje na jesień-zimę 2021/2022. W tym sezonie postawimy przede wszystkim na terapię kolorem, a królować będą takie barwy jak lawendowy fiolet, trawiasta zieleń, fuksja czy limonka! O nowych kolekcjach informuje najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park, która skupia się przede wszystkim na komunikowaniu pozytywnych emocji związanych z zakupami.
Trendy modowe jesień-zima 2021/2022 to swoboda wyboru danego wzoru i koloru oraz tego, jak będzie noszony. Z jednej strony mamy zachowawcze ubrania w drobne wzory w typowo jesiennych barwach takich jak głębokie odcienie brązu, waniliową biel, beż cappuccino, karmel czy czekoladowy brąz. Z drugiej strony sięgamy np. po fuksję lub pastelowe odcienie różu i łączymy je z ognistą czerwienią czy angielską zielenią. Ten bogaty mix kolorów i wzorów czeka na klientów w centrum handlowym NoVa Park.
W ofercie takich salonów jak H&M, Mohito, Monnari, Reserved, Sinsay, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, C&A, Medicine czy Tatuum znajdziemy zarówno kurtki oraz płaszcze oversize, jak również ubrania i stylizacje z podkreśloną talią. Projektanci przekonują nas do fasonów, które już w modzie królowały – modeli palazzo, szwedów, kulotów czy jeansowych dzwonów. Jesienno-zimowe kolekcje pokazują również tęsknotę za nocnym życiem wielkich miast. Dyskotekowy klimat w stylu lat 80. XX wieku jest widoczny między innymi w rozkloszowanych midi, bluzkach czy marynarkach.
„Gorące premiery, świeżutkie trendy, modne looki na nowy sezon – najciekawsze propozycje marek modowych są już dostępne w NoVa Park. Zapraszamy na zakupowe szaleństwo w wielkim stylu dla Ciebie i Twojej rodziny!”– mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.
Zakupy w NoVa Park odbywają się przy zachowaniu najwyższych środków bezpieczeństwa. Więcej informacji na temat rozwiązań stosowanych w NoVa Park znajduje się na stronie internetowej https://nova-park.pl/wydarzenia/zakupy-naprawde-bezpieczne/.
Pojawieniu się nowych kolekcji w salonach w NoVa Park towarzyszy kampania wizerunkowa, która jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.
Informacje o firmie:
NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w regionie, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket SPAR oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Homla, Super-Pharm, Sephora, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, SunLoox czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.
www.nova-park.pl
Nadesłał:
Orchidea
|