Nowa era wirtualnego sportu. ASICS wprowadza „DISC”
Łącząc cyfryzację, sport i fitness, ASICS ogłasza rozwój „DISC”, wirtualnego sportu stworzonego wyłącznie z myślą o wirtualnej ("VR") i mieszanej ("MR") rzeczywistości. Ta przełomowa inicjatywa ma na celu rozszerzenie granic sportu i aktywację nowego pokolenia sportowców na całym świecie.
W erze, w której cyfryzacja i sport coraz bardziej przenikają się, ASICS wykorzystuje postęp technologiczny, aby na nowo zdefiniować pojęcie e-sportu jako „sportu bez granic”, który angażuje i wspiera ciało oraz umysł. Powstały przy współpracy z ASICS Ventures, Meta oraz studiem gier m ss ng p eces, „DISC” został zaprojektowany od podstaw, aby dostarczyć nowatorskiego doświadczenia sportowego, stworzonego specjalnie dla VR i MR. Zamiast adaptować tradycyjny sport do świata wirtualnego, świeża i pomysłowa rozgrywka „DISC” jest wyjątkowo wymagająca i angażująca fizycznie.
Czerpiąc z dziesięcioleci doświadczeń w nauce o sporcie i innowacjach cyfrowych, ASICS zaprojektował „DISC”, aby w równym stopniu angażować fizyczne i strategiczne umiejętności graczy. To nie tylko rozwinięcie cyfrowych usług ASICS, ale również krok ku przyszłości, w której sport wirtualny będzie mieć swoje miejsce na równi ze sportem tradycyjnym. „DISC” jest przyjazny zarówno dla początkujących w VR/MR, jak i dostosowuje się, aby zaangażować zaawansowanych graczy i sportowców, podkreślając ideę, że sport powinien być dostępny dla wszystkich. Opiera się na przekonaniu, że wspólna zabawa wzmacnia nie tylko nasze ciała, ale także umysły. Ponadto, reprezentuje zaangażowanie ASICS w filozofię „w zdrowym ciele, zdrowy duch”.
„DISC” ma na celu jednoczenie ludzi dzięki mocy sportu i tworzenie globalnej społeczności, w której możemy wspólnie się rozwijać. Naszym celem jest współpraca ze społecznością Quest, aby kontynuować tę ewolucję, kształtując przyszłość sportu i redefiniując, czym jest gra i rywalizacja – mówi Joe Pace, wiceprezes ASICS Ventures i lider projektu „DISC”.
Nadesłał:
2pr
|