Nowa Eskadra Interactive w sieci i w Grupie
Grupa ESKADRA kończy proces konsolidacji swoich marek i kompetencji w jednej spółce.
– Nasze prawie dwudziestoletnie doświadczenie pokazuje, że MARKETING, naprawdę zintegrowany, najłatwiej i najbardziej efektywnie powstaje, gdy pracujemy razem w jednym biurze, z szansą na bieżące spotkania, konsultacje i burze mózgów. Od teraz wszystkie Eskadry bazować będą w głównej siedzibie firmy w Krakowie, przy ulicy Jeleniogórskiej 17. Proces ten finalizujemy dziś, uruchamiając markę Eskadra Interactive. Jednocześnie rozstajemy się z naszymi partnerami z agencji Eskadra Opcom, którzy powracają do swojej pierwotnej nazwy – Opcom i rozszerzają ofertę swoich usług o działania ATL. Życzymy naszym przyjaciołom z Opcomu powodzenia, dziękując za kilka lat owocnej współpracy i efektywnej wymiany doświadczeń – mówi Marta Zmyślony, Prezes Zarządu Grupy Eskadra.
Eskadra Interactive pracuje już dla Santander Consumer Bank, Centrum Outlet FACTORY, Mazda Motor Poland, IKEA Kraków oraz Oknoplastu. Szefem nowo powstałej podniebnej dywizji jest Michał Korzeniowski.
Poza marką Eskadra Interactive w skład Grupy ESKADRA wchodzą: Eskadra Advertising, Eskadra Events, Eskadra MarketPlace, Eskadra PR i Eskadra Competence. Strategia firmy nie ulega zmianie – oferujemy komunikację marketingową 360 stopni, kładąc ogromny nacisk na efektywność, kreatywność i dobrą atmosferę w relacjach z Klientami.
Nadesłał:
eskadra
|