Nowa identyfiakcja wizualna firmy Nipplex


Nowa identyfiakcja wizualna firmy Nipplex
2010-03-23
Firma Nipplex, jeden z wiodących producentów bielizny damskiej w Polsce, po 15 latach obecności na rynku, zdecydowała się na odświeżenie identyfikacji wizualnej. Zmiana jest symbolem podążania za najnowszymi trendami oraz służy kreowaniu bardziej luksusowego wizerunku firmy.

Dotychczasowy logotyp, w niezmienionej formie, towarzyszył marce Nipplex przez kilkanaście lat.

Nowy projekt różni się od poprzedniego kolorystyką oraz formatem czcionki. Ma bardziej nowoczesny i dynamiczny charakter oraz podkreśla nieustającą chęć rozwoju firmy. Wraz ze zmianą logotypu nastąpiła również zmiana firmowych opakowań. W następnym etapie odświeżeniu ulegnie także szata graficzna strony internetowej www.nipplex.pl oraz e-sklepu www.sklep.nipplex.pl.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Cruso PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl