Nowa, inspirująca wizja Neolith
Wierna awangardowemu charakterowi marka decyduje się na głębszą analizę i podjęcie ryzyka, stawiając na nowy, bardziej wyrafinowany i linearny wizerunek nawiązujący zarazem do większej bliskości człowiekowi.
Wierna awangardowemu charakterowi marka decyduje się na głębszą analizę i podjęcie ryzyka, stawiając na nowy, bardziej wyrafinowany i linearny wizerunek nawiązujący zarazem do większej bliskości człowiekowi. Jest to wizerunek odzwierciedlający wiodącą pozycję marki na światowym rynku Kamienia Spiekanego, a także walory i atrybuty definiujące jej przyszłą strategię biznesową.
Nowy wizerunek łączy takie wartości jak pasja, innowacyjność, umiejętność nawiązywania sojuszy handlowych, własna estetyka oraz poszukiwanie inspiracji. Jest to wizerunek podkreślający markę z sercem, odważną, zaangażowaną, kreatywną, która reaguje na ludzkie aspiracje i marzenia. Jest to zarazem wizerunek odzwierciedlający markę przyjazną, bliską, zrównoważoną, godną zaufania, wszechstronną, oryginalną, kształtującą trendy i realizującą misję, jaką jest wieść prym w tworzeniu wyjątkowych przestrzeni.
Ta kompleksowa ewolucja wartości i atrybutów znajduje odzwierciedlenie zarówno w istocie marki, jak i w samej organizacji, jej pozycji na rynku oraz bliskim partnerstwie z dystrybutorami, profesjonalistami i użytkownikami końcowymi.
„Neolith stawia sobie bardzo jasny cel: użytkownik końcowy ma znajdować się w centrum wszystkich naszych działań. Wszystkie nasze kreacje, realizacje i deklaracje są właśnie dla niego. Pragniemy pomagać mu w tworzeniu wyjątkowych przestrzeni, a przede wszystkim w przeżywaniu wyjątkowych doświadczeń z Neolith” – wskazuje José Luis Ramón, CEO Grupy Neolith.
Nadesłał:
Mondaypr
|