Nowa kampania employer brandingowa firmy Kärcher: „Wanna WOW with us?”
Kärcher Polska rozpoczyna kampanię employer brandingową, której hasłem przewodnim jest: "We are the Kärchers. Wanna WOW with us?". Kampania będzie obecna na profilach SoMe firmy, na stronie internetowej firmy w sekcji poświęconej karierze.
Zamiast „Meh”, Kärcher stawia na "WOW”
Hasło kampanii to bezpośrednie nawiązanie do tego, w jaki sposób marka komunikuje się w najnowszych kampaniach marketingowych. Działania prowadzone pod hasłem „WOW”, promujące markę i jej produkty możemy zobaczyć w komunikacji skierowanej do szerokiego odbiorcy, zarówno w kanałach ATL, jak i BTL. Teraz przyszedł czas, aby pokazać, że "efekt WOW" nie dotyczy tylko produktów sygnowanych żółtym logo, ale również środowiska pracy, jakie firma Kärcher oferuje.
W 2022 roku firma przeprowadziła anonimową i dobrowolną ankietę wśród pracowników, w której wzięło udział aż 88% zatrudnionych. Wyniki ankiety pokazują, że pracownicy postrzegają firmę jako nowoczesną miejsce, które zapewnia korzystne warunki rozwoju. Aż 94% respondentów oceniło pozytywnie pakiet dodatkowych świadczeń oferowany przez firmę. Jeśli chodzi o kulturę firmy, 77% ankietowanych wyraziło opinię pozytywną. Praca zespołowa i atmosfera pracy zostały dobrze lub bardzo dobrze ocenione przez 86% respondentów. Wreszcie, aż 93% pracowników poleciłoby firmę Kärcher jako pracodawcę.
Najważniejsze wartości w firmie Kärcher
Kultura firmy Kärcher opiera się na kilku kluczowych założeniach. Pierwszym jest innowacyjność, rozumiana jako podejście oparte na wspólnym działaniu i wspieraniu pomysłów pracowników. Motto skierowane do wszystkich, którzy kwestionują status quo i dążą do zmiany na lepsze, brzmi: "Działaj śmiało, wspieramy Cię!".
Drugim założeniem jest kultura WOW, która stawia na stworzenie warunków, w których praca staje się przyjemnością, a nie obowiązkiem. Kultura oparta na różnorodności i otwartości jest normą nie tylko w polskim oddziale firmy, ale również na skalę globalną, dając każdemu szansę na wyróżnienie się w międzynarodowym gronie.
Trzecim aspektem jest nauka poprzez działanie. Firma wierzy w siłę działania i rozumie, że jest to proces uczenia się poprzez próby i błędy. Tylko poprzez podejmowanie działań można zmieniać rzeczywistość. Dlatego należy skupiać się na aktywności. Mniej słów, więcej działań – to motto w Kärcher.
Istotne jest także wywieraniu pozytywnego wpływu. Chodzi tu zarówno o wpływ na środowisko, lokalne społeczności, jak i pracowników i klientów. Kärcher produkuje urządzenia w sposób neutralny dla klimatu. Nieustannie minimalizuje wpływy środowiskowe zarówno na skalę globalną, jak i lokalną w poszczególnych krajach.
Ostatnim, ale nie mniej istotnym, aspektem jest człowiek w centrum zainteresowania. Kultura firmy opiera się na głębokim przekonaniu, że to pracownicy są gwarantem sukcesu firmy. Dlatego tak ważne jest budowanie kulturę organizacyjnej, opierającej się na zaufaniu, wsparciu, pracy zespołowej i zaangażowaniu.
Kampanię wspierać będą filmy z udziałem pracowników Kärcher, które będą promowane w mediach społecznościowych. Pierwszy z nich zobaczyć można tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=IBjBuINH6E4
Nadesłał:
KatarzynaIwan
|