Nowa kampania modelu KONA Hyundai
2019-01-31
Wraz z początkiem lutego startuje nowa kampania promująca model nowy SUV KONA marki Hyundai. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Hyundai Motor Poland rozpoczyna działania promujące model KONA, który jest również dostępny w obecnej wyprzedaży.
Kampania promująca SUV Hyundai rozpoczyna się 1 lutego i potrwa do 21 lutego jeśli chodzi o emisję spotów w telewizji oraz na platformach video online. Kampania OOH rozpoczyna się z początkiem lutego i potrwa do końca kwietnia.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Za lokalizację spotu TV oraz kreację OOH odpowiada agencja Opus B.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PR Communication
|
|
Wasze komentarze (0):