Nowa kampania promująca Arnigel od Boiron


Nowa kampania promująca Arnigel od Boiron
2023-05-23
W zeszłym tygodniu Boiron, francuski producent i dystrybutor produktów homeopatycznych, rozpoczął nową kampanię promującą jeden z najbardziej znanych produktów w swoim portfolio – Arnigel. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group).

Arnigel to lek na siniaki, stłuczenia, urazy oraz bóle mięśni po wysiłku fizycznym, przeznaczony dla dorosłych i dzieci już od 1 roku życia. W czwartek 18 maja wystartowała kampania promująca ten produkt, która ma charakter świadomościowy i kładzie nacisk na przekazanie głównych benefitów marki. W celu zaangażowania użytkowników z grupy docelowej, w kampanii zostały wykorzystane digitalowe kanały mediowe – 30” spot video na YouTube, dodatkowo wspierana jest ona emisją display optymalizowaną pod generowanie ruchu na stronę.

Zaplanowane działania mediowe potrwają do końca czerwca. Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group) a materiały kreatywne przygotował klient. Za markę Arnigel w Boiron odpowiada Joanna Skoczeń, Junior Product Manager oraz Monika Herynowska, Dyrektor Działu Marketingu.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl