Nowa kampania radiowa Urinal


Nowa kampania radiowa Urinal
2012-05-07
Na kłopoty z drogami moczowymi potrzeba sprawdzonego preparatu, takiego jak Urinal - przekonuje firma Walmark w swojej najnowszej kampanii radiowej. Działania wystartowały 27.04.2012.
Bieżąca kampania Urinal skierowana jest do kobiet, które zmagają się z problemami układu moczowego. Ma na celu uświadomienie im, że polecane dla nich preparaty, mimo że zazwyczaj bazują na podobnych substancjach, to jednak różnią się poziomem standaryzacji i skoncentrowania składników. Przygotowując suplement diety Urinal, zastosowaliśmy unikatową technologię pozyskiwania wyciągu z żurawiny w formie opatentowanych składników NutriCran oraz CystiCran. Dzięki temu preparat ten posiada wysoką zawartość substancji aktywnych, co sprawia, że jest skuteczny i bezpieczny – mówi Wiktoria Stefanik, Brand Manager firmy Walmark.

Motyw przewodni 30-sekundowego spotu stanowi dialog dwóch kobiet, któremu towarzyszy jasny przekaz: na kłopoty z drogami moczowymi potrzeba sprawdzonego preparatu, jakim jest Urinal. Kreacja przedstawia sytuację, w której kobieta, szukając drogi do toalety, przyznaje się do uciążliwego problemu. „Na kłopoty z drogami moczowymi polecam suplement diety Urinal, którego sama używam” – słyszy w odpowiedzi.

Kampania potrwa do czerwca. Swoim zasięgiem obejmuje największe ogólnopolskie stacje radiowe: RMF FM i Radio Zet. Komunikację reklamową wspierają działania sponsorskie prognozy pogody w tych rozgłośniach.

Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa Hypermedia Isobar, natomiast za działania PR odpowiada agencja Open Media.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Open Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl