Nowa odsłona kampanii reklamowej Sygma Bonus


Nowa odsłona kampanii reklamowej Sygma Bonus
2011-11-02
2 listopada rusza nowa odsłona kampanii reklamowej Sygma Bonus promującej program rabatowy dla posiadaczy kart kredytowych wydanych przez Sygma Bank. Kampania potrwa do 20 listopada, a 15-sekundowy spot pojawi się w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, w tym również w kanałach tematycznych.

Program rabatowy Sygma Bonus opiera się na możliwości skorzystania z atrakcyjnych rabatów (niektóre z rabatów w wysokości do 50%) dla użytkowników wszystkich kart kredytowych wydanych przez Sygma Bank. Klienci mogą korzystać z rabatów u jednego z aż 29 partnerów Sygma Bonus, m.in.: 5aSec, AB Foto, Almatur, Axa Direct, Cefarm Białystok, Delta Sport, Electroworld, Fotojoker, Lacoste, MixElectronics, Pizza Dominium, RTV Euro AGD, Vobis, Wawa Taxi.

Wszystkie informacje na temat Sygma Bonus są dostępne na stronie internetowej stworzonej specjalnie na potrzeby programu – www.sygmabonus.pl.

Nowa kampania reklamowa Sygma Bonus ma na celu prezentację programu manifestującego strategiczną dewizę marki „Sygma Bank pomaga w zakupach”. Kampania ma również wspierać budowę rozpoznawalności marki Sygma Bank i programu Sygma Bonus.


Podobnie jak w przypadku poprzednich kampanii Sygma Banku, głównym bohaterem komunikacji pozostaje awatar marki – robot Sygma. Awatar stanowi uwierzytelnienie i wizualizację koncepcji strategicznej marki – koncentracji na świecie ludzkich potrzeb i praktycznej pomocy w finansowaniu zakupów. Fabuła spotu wykorzystuje system identyfikacji wizualnej marki do czytelnej ekspozycji korzyści  programu Sygma Bonus: możliwości skorzystania z atrakcyjnych zniżek na zakupy w wielu sieciach handlowych oraz dodatkowych korzyści, dostępnych tylko dla uczestników programu (np. gorące oferty). Warto zaznaczyć, że do uczestnictwa w programie wystarczy fakt użytkowania karty wydanej przez Sygma Bank, bez konieczności rejestracji danych, zakładania konta w programie, itd.

Podstawowe informacje o nowej kampanii reklamowej Sygma Banku:

  • Tytuł kampanii: „Sygma Bonus”
  • Klient: Sygma Bank
  • Przedstawiciele Klienta: Jean Remy Martinez – Dyrektor Marketingu , Marta Kamińska – Zarządzająca Obszarem Marki i Badaniami Rynku
  • Agencja kreatywna: BNA
  • Team kreatywny: Maja Malinowska – Brand Consultant, Marcin Zaborski – Senior Art Director
  • Dom produkcyjny: Tandem Taren-to
  • Studio postprodukcyjne: BOX
  • Kompozytor: Olaf Deriglasoff
  • Dom mediowy: Easymedia
  • Media: TV – kanały ogólne i tematyczne
Dodatkowe informacje na stronach: www.sygmabank.pl oraz www.sygmabonus.pl


Sygma Bank > więcej informacji ( PRESS BOX)


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl