Nowa osoba w SALES LINK
Do zespołu agencji field marketingowej SALES LINK dołączył Szymon Nessel, który w sierpniu 2011 roku objął nowe stanowisko w strukturze firmy – Head of Strategy & Creative.
Nessel będzie odpowiedzialny za wdrażanie koncepcji strategicznych na poziomie kreatywnym oraz zarządzanie pracą działu kreacji.
Stworzenie nowego stanowiska w strukturze agencji SALES LINK ma na celu wzmocnienie obszaru planowania strategicznego, a co za tym idzie poszerzenie kompetencji firmy w tym zakresie. Do obowiązków Szymona Nessela będzie należało m.in. zarządzanie pracą działu kreacji, współpraca z domami mediowymi w zakresie tworzenia planów komunikacyjnych, nadzór nad realizacją badań marketingowych, prace analityczne oraz bliska współpraca z działem kreacji.
Nessel z branżą reklamową związany jest od ponad 10 lat. Wcześniej pracował m.in. w agencji Albedo Marketing, GPD Advertising oraz TEQUILA. Portfolio jego klientów to m.in.: Kulczyk Tradex (AUDI), BZ WBK, Rockwool Polska oraz Kompania Piwowarska S.A. (Tyskie, Lech Pils). Jest absolwentem ekonomii na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (specjalizacja Public Relations). Ukończył także studia podyplomowe z zakresu Marketingu Usług w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Jego pasją są sporty zimowe i muzyka elektroniczna. Zawodowo interesuje się nowymi mediami oraz psychologią społeczną w działaniach marketingowych.
Nadesłał:
joannat
|