Nowa osoba w SALES LINK


2012-08-06
Agencja SALES LINK, specjalizująca się w kompleksowym wsparciu sprzedaży, wzmacnia dział planowania strategicznego. W czerwcu do zespołu, jako Head of Strategy, dołączyła Aleksandra Michnicka. Ola pracuje dla obecnych klientów agencji i odpowiada za działania z zakresu rozwoju biznesu.

Aleksandra Michnicka jest odpowiedzialna m.in. za opracowywanie kampanii reklamowych, budowanie strategii komunikacji oraz przygotowywanie briefingów kreatywnych. Nowa szefowa działu strategii współzarządza także projektami przetargowymi i zespołem przetargowym.

Aleksandra związana jest z branżą reklamową od ponad 6 lat. Wcześniej pracowała m.in. w agencji Albedo Marketing. Doświadczenia zdobywała także w takich firmach jak Ziołopex Sp. z o.o. – Jutrzenka S.A. (jako Senior Brand Manager), VOX Industrie S.A. – Profile (jako Group Product Manager) czy Kupiec Sp. z o.o. (jako specjalista ds. marketingu). Ponadto, jako niezależna konsultantka, współpracowała m.in. z agencjami: Focus Media Group oraz Peppermint. Portfolio jej klientów to m.in.: Whirlpool, Makro, Kamis oraz Palette, Cersanit, BRE Bank (mBank, MultiBank). Aleksandra ukończyła Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, jest także absolwentką dwóch kierunków studiów podyplomowych tej uczelni: Promocji i Reklamy oraz Public Relations. Ukończyła ponadto Zarządzanie Europejskie w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz ESCP Europe w Berlinie (studia MBA). Uwielbia polską literaturę współczesną, a także bieganie i pływanie. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl