Nowa osoba w zespole SALES LINK


Nowa osoba w zespole SALES LINK
2012-05-08
Do zespołu agencji field marketingowej SALES LINK dołączył Piotr Kubiak, który objął stanowisko Head of Copy. Do jego obowiązków należy m.in. tworzenie koncepcji i scenariuszy kampanii realizowanych przez agencję oraz copywriting.

Piotr Kubiak ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Przed dołączeniem do zespołu SALES LINK związany był m.in. z agencjami JUST, Graphos (obecnie GPD) i TEQUILA. Zaangażowany przede wszystkim w działania dla firm z sektora motoryzacyjnego, piwnego oraz farmaceutycznego, jednak – w związku z bogatym doświadczeniem zawodowym – portfolio jego projektów jest zdecydowanie szersze. Piotr pracował również jako dziennikarz radiowy. W wolnym czasie jeździ na rolkach, wykonuje z drewna lalki teatralne, pisze baśnie.








Informacje o SALES LINK
SALES LINK funkcjonuje w ramach struktury agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA – od 2004 roku jako niezależny brand. Agencja realizuje projekty field marketingowe, wykorzystując działania i narzędzia pozwalające na bezpośrednią prezentację produktu lub marki konsumentowi i wywołanie u niego impulsu zakupowego. W portfolio SALES LINK znajdują / znajdowały się takie marki jak m.in.: Bridgestone, Dr Oetker, Tyskie, Coca Cola, Maxwell House, Lurpak, Chata Polska, Colgate, Knorr, Nivea, Axe, Reebok, Wedel, Lubella, Hoop, Żubr czy Żywiec Zdrój.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl