Nowa strona internetowa Haribo


Nowa strona internetowa Haribo
2012-10-11
Haribo przedstawia odświeżoną i unowocześnioną stronę internetową www.haribo.com. Serwis zyskał dodatkowe funkcje, przejrzysty layout oraz przydatne aplikacje dla konsumentów i dystrybutorów.

Intuicyjny interfejs oraz lekka szata graficzna utrzymana w pastelowych kolorach sprawiają, że nowa strona internetowa Haribo jest nowocześniejsza i łatwiejsza w obsłudze, a tym samym bardziej przyjazna dla użytkowników. Poza zmianami wizualnymi, Haribo zaoferowało internautom również atrakcyjne aplikacje, dzięki którym wizyta na stronie –  zgodnie z hasłem firmy „Haribo smak radości dla dzieci i dorosłych” – będzie źródłem dobrej zabawy dla całej rodziny.

 

Wyjątkowa niespodzianka czeka zwłaszcza najmłodszych użytkowników serwisu. Jeszcze w październiku udostępniona zostanie podstrona CITY, na której dzieci znajdą multimedialne gry rozwijające logiczne myślenie, orientację przestrzenną, refleks i zdolności manualne. Na małych internautów czeka m.in. zabawa w dźwigowego i wirtualny spacer z Misiem Haribo po jednym z europejskich miast. Z kolei starsi użytkownicy będą mogli skorzystać z aplikacji na iPhone’a oraz podzielić się z Haribo swoimi sugestiami, wypełniając krótką ankietę konsumencką.

 

Nowa stronawww.haribo.comto prawdziwa kopalnia wiedzy o firmie i jej produktach. W dziale INFO konsumenci znajdą nowinki produktowe oraz informacje o aktualnych promocjach, konkursach i wydarzeniach wspieranych przez markę. Serwis zawiera zdecydowanie więcej materiałów dotyczących procesu produkcji oraz poszczególnych produktów, m.in. pianek Chamallows oraz żelków Haribo. Wszyscy fani kultowych smakołykówmogą zapoznać się z atrakcyjnie zaprezentowaną historią przedsiębiorstwa, uzupełnioną o archiwalne zdjęcia i reklamy.Odświeżona została również zakładka „Prasa i handel”, zawierająca materiały przygotowane specjalnie z myślą o przedstawicielach mediów oraz handlowcach.

 

W serwisienie zabrakło także sekcji poświęconej programowi edukacyjnemu Akademia Misia Haribo, który realizowany jest przez Haribo w Polscewww.haribo.comto globalna platforma komunikacyjna firmy. Docelowo odświeżeniu mają ulec wszystkie strony internetowe Haribo dedykowane poszczególnym krajom.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JBcomm

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl