Nowa technologia SentiOne przyspiesza tworzenie botów z 3 dni do 3 godzin


Nowa technologia SentiOne przyspiesza tworzenie botów z 3 dni do 3 godzin
2023-05-29
Polski SentiOne uruchamia zapowiadaną na początku roku polską odpowiedź na ChatGPT - generatywną sztuczną inteligencję, która wypowiada się w naturalny, swobodny sposób, jest godna zaufania, nie podaje niesprawdzonych informacji i jest możliwa do wykorzystania w biznesie.

SentiOne, polski startup wspierający firmy w automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem zaawansowanej sztucznej inteligencji opartej na ich własnych bazach danych od ponad dekady, opracował własną technologię generatywnej AI podobną do ChatGPT, jednak, w przeciwieństwie do niego, możliwą do wykorzystania w biznesie, sprawdzoną i rzetelną. Opracowane przez inżynierów z SentiOne rozwiązanie LLM (Large Language Model) sprawia, że oparte na nim boty potrafią komunikować się naturalnym, swobodnym i poprawnym językiem, a jednocześnie usuwa ryzyka związane z korzystaniem z ChatGPT - takie jak brak umiejętności osadzenia wypowiedzi w kontekście czy opieranie się na przypadkowych, niezweryfikowanych danych, co zwiększa ryzyko podawania mylących, nieprecyzyjnych czy nawet fałszywych informacji. 


Nowa technologia pozwala również zautomatyzować proces budowy nowych botów, skracając go z 3 dni do 3 godzin, czyli o ok. 90 proc. SentiOne zaprasza do współpracy firmy, które chciałyby go przetestować i zbudować pilotażowego bota porozumiewającego się w języku polskim opartego o nowe rozwiązanie. Aktualnie LLM jest dostępny w języku angielskim, a polska wersja LLM jest w trakcie budowy i testów.  

Odkąd pod koniec ubiegłego roku pojawił się ChatGPT, większość firm zaczęła zastanawiać się, jak wykorzystać tę nową supertechnologię. Nie ominęło to SentiOne. Patrząc na nasze doświadczenie oraz na zasoby - zbiory danych i zespół - nie miałem wątpliwości, że jesteśmy w stanie zbudować najlepszy tego typu model dla języka polskiego, eliminując jednocześnie wady oryginalnego rozwiązania i czyniąc go możliwym do wykorzystania przez firmy. Nasze boty rozumieją ludzkie intencje na poziomie 96 proc. - lepiej, niż niejeden prawdziwy człowiek - mówi Bartosz Baziński, CEO SentiOne - Konwersacyjna sztuczna inteligencja jest obecnie wykorzystywana głównie do automatyzacji obsługi klienta, m.in. przez banki, placówki medyczne i ubezpieczycieli. Bot stanowi element budowania wizerunku marki, musi być godny zaufania nie stanowić ryzyka dla firmy. I taka jest właśnie jest nasza technologia LLM. 

Najnowsza konwersacyjna inteligencja od SentiOne jest trenowana na ogromnych zbiorach zweryfikowanych danych z konkretnych branż, co zapewnia jej szeroką wiedzę dziedzinową i usuwa ryzyko przekazywania przez nią fałszywych informacji. Potrafi też samodzielnie interpretować informacje z dowolnej bazy wiedzy (np. regulamin usług banku lub informacje produktowe), dzięki czemu może w prosty sposób wyjaśnić wszystkie zawiłości i zapisy (np. polisy czy kredytu) oraz odpowiedzieć na dodatkowe pytania. Dzięki naturalnemu językowi wypowiedzi rozmowa z  botem zbudowanym w technologii LLM jeszcze bardziej przypomina rozmowę z prawdziwym człowiekiem, zwiększając tym komfort rozmówcy. 

By zapewnić najwyższe bezpieczeństwo danych, firmy mają możliwość wdrożenia rozwiązania on-premise, czyli w prywatnej chmurze lub na własnej infrastrukturze serwerowej. Bot oparty o LLM może przyjąć dowolny charakter lub sposób mówienia, wybrany odgórnie albo dostosowany do sposobu wypowiedzi osoby, z którą w danym momencie rozmawia, dzięki czemu sprawia jeszcze bardziej naturalne i przyjazne wrażenie. 

W ciągu 11 lat swojego istnienia SentiOne zainwestował w rozwój technologii AI już 42 mln zł. Ich algorytmy każdego dnia gromadzą i analizują ponad 40 mln wzmianek z domen publicznych z całego świata, takich jak media społecznościowe, fora, serwisy informacyjne czy blogi. Rozumieją ludzkie intencje na poziomie 96 proc. i są w stanie wskazać towarzyszące im emocje - radość, smutek, złość, rozczarowanie, a nawet sarkazm. 
W ramach linii biznesowej Automate spółka tworzy zaawansowane boty, wspierające firmy w obsłudze klienta - w Polsce korzystają z nich m.in. Alior Bank, Kruk SA, BNP Paribas, jak i wiodące telekomy czy firmy logistyczne. Współpracuje z ponad 400 markami na ponad 30 rynkach całego świata m.in. Procter & Gamble, McDonald's, Nike, Unilever, Beiersdorf, Tesco, Starcom, Mindshare, Mediacom czy Saatchi & Saatchi. Posiada biura w Gdańsku, Warszawie, Londynie, Ostrawie, Budapeszcie, Monachium, Eindhoven, Meksyku i Dubaju.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna Czajka-Kalinowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl