Nowa usługa dedykowana firmom w ofercie PCDOC
Sieć pogotowia komputerowego PCDOC na początku października uruchomiła nową usługę dedykowaną sektorowi MSP. W jej skład wchodzi stała ochrona informatyczna, zarówno za pośrednictwem jednostek terenowych, jak i pomocy zdalnej.
Wszystko odbywa się w ramach opłaty abonamentowej, której koszt rozpoczyna się od 79 złotych za cały miesiąc opieki.
Pogotowie komputerowe PCDOC zostało założone w 2002 roku. Dzięki dużemu popytowi na usługi komputerowe, Spółka obsługuje obecnie Klientów z blisko 50 miast. Dodatkowym udogodnieniem dla osób mających problemy z komputerem, jest usługa pomocy zdalnej, która umożliwia wygodną i szybką naprawę, bez konieczności osobistej wizyty serwisanta w siedzibie Klienta.
Nowo wdrożona usługa skierowana jest zarówno do małych, jak i średnich przedsiębiorstw. Dzięki niej, Klienci będą mieli zagwarantowane nie tylko bezpieczeństwo swoich komputerów, ale również swoisty komfort, że problemy ze sprzętem lub oprogramowaniem nie zakłócą cyklu pracy firmy. Wraz z dodaniem tej propozycji do oferty, ilość świadczonych przez PCDOC usług wzrosła do 33, wliczając w to zarówno rozwiązania dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
„Wraz z dodaniem nowej usługi, planujemy również poszerzenie departamentu odpowiedzialnego za kontakt telefoniczny z Klientem. Skuteczne i szybkie reagowanie na awarie sprzętu komputerowego jest w stanie uchronić niejedną firmę przed stratami z tego tytułu. Przewidujemy, że dzięki wdrożeniu stałej usługi abonamentowej dla Spółek z sektora MSP, jesteśmy w stanie powiększyć naszą bazę Klientów o ok. 1000 firm do końca obecnego roku kalendarzowego" - komentuje Szymon Retecki, CEO PCDOC.
Więcej informacji na temat PCDOC, a także oferty Spółki, dostępne jest za pośrednictwem strony www.pcdoc.pl.
Nadesłał:
klok
|