Nowa usługa oceny hoteli – przez gości dla gości


Nowa usługa oceny hoteli – przez gości dla gości
2011-08-29
HRS integruje osobiste opinie na temat hoteli - wiodący portal hotelarski w Europie oferuje gościom możliwość przedstawiania nawet najbardziej spersonalizowanej oceny ich pobytu w hotelu.

HRS wprowadza nową funkcjonalność. Od tej pory, do uprzednio opublikowanych wyników ocen, goście będą mogli dodawać swoje osobiste opinie na temat odwiedzanych hoteli. Nowy system oceny w jasny sposób wskazuje, czy komentarze zostały zamieszczone przez osoby podróżujące w celach prywatnych, służbowych, osoby podróżujące samotnie, bądź też przez pary. Dzięki temu klientom będzie zdecydowanie łatwiej wybrać hotel odpowiadający ich preferencjom. Oceny i opinie mogą być zamieszczane na portalu HRS wyłącznie przez osoby, które przebywały w danym hotelu, co daje gwarancję ich autentyczności. ,. Po wyjeździe goście otrzymują bezpośredni link do strony poświęconej ocenie hotelu. Hotelarze mają możliwość odpowiadania na komentarze gości, tak więc mogą bezpośrednio reagować na indywidualne uwagi krytyczne, bądź sugestie.

 

- Osobiste opinie sprawiają, że ocena hotelu jest jeszcze bardziej przydatna. Stanowią dodatkową cenną korzyść dla przyszłych gości i ułatwiają wybór hotelu – mówi Tobias Ragge, Prezes HRS, przedstawiając zalety nowej usługi. Poza funkcją zamieszczania komentarzy, klienci w dalszym ciągu będą mogli dokonywać oceny w 14 różnych kategoriach na skali od 1 (słabo) do 10 (bardzo dobrze). Obejmują one między innymi udogodnienia i wielkość pokoju czy życzliwość personelu. Uwzględniany jest także czynnik ogólnego komfortu oraz wynik rekomendacji gości hotelowych. Po otrzymaniu minimum pięciu opinii klientów, HRS oblicza całkowity wynik dla hotelu, który wyświetlany jest na liście ulubionych hoteli, dzięki czemu użytkownik natychmiast uzyskuje klarowny obraz.

 

Badanie przeprowadzone przez HRS  wykazało, że klienci w swoich procesach decyzyjnych wykorzystują opinie zamieszczane przez innych gości częściej niż kiedykolwiek wcześniej. Prawie 67% ankietowanych stwierdziło, że bardzo często kierują się opiniami gości. Odsetek ten wzrasta do poziomu 76% w przypadku użytkowników w wieku do 29 lat, natomiast w grupie wiekowej 50+ opinii społeczności internetowej zasięga 54% klientów.

 

 

HRS – portal hotelarski

HRS jest operatorem ogólnoświatowego systemu rezerwacji hotelowych dla osób prywatnych i osób podróżujących służbowo, opartego na bazie danych obejmującej ponad 250 000 hoteli wszystkich kategorii w 180 krajach - średnio portal przyciąga 5,5 mln użytkowników miesięcznie. Dzięki ofercie obejmującej dziesiątki tysięcy hoteli oraz setki sieci hotelowych, system HRS umożliwia największy wybór hoteli na świecie Bezpłatny system rezerwacyjny umożliwia dokonanie rezerwacji przez Internet po niskiej cenie, z gwarancją najlepszej ceny. HRS Exclusive Prices gwarantuje także ceny co najmniej 10 procent niższe niż w konkurencyjnych systemach. Wybór hotelu ułatwiają szczegółowe opisy hoteli i ok. 2,5 mln ocen hoteli zamieszczanych przez gości hotelowych. Ponad 25.000 firm dokonuje regularnych rezerwacji miejsc hotelowych na potrzeby podróży służbowych, konferencji i wyjazdów grupowych za pośrednictwem HRS i korzysta ze specjalnych stawek korporacyjnych HRS, umożliwiających obniżki cen nawet do 30 procent. HRS jest także liderem innowacyjnych rozwiązań i ustanawia wysoka poprzeczkę dla branży w dziedzinie komunikacji za pośrednictwem przenośnych urządzeń. Poprzez opracowanie nowych mobilnych aplikacji na wszystkie standardowe smartfony i tablety HRS korzysta ze wszystkich nowoczesnych kanałów komunikacji, aby jeszcze bardziej ułatwić klientom znalezienie odpowiedniego hotelu, nawet w czasie podróży. Założony w 1972 roku, HRS ma siedzibę w Kolonii i posiada oddziały w Szanghaju, Londynie, Paryżu, Warszawie, Rzymie, Stambule i w Moskwie. Jest też wyłącznym właścicielem portalu poświęconego Alpom, z siedzibą w Innsbruck: www.tiscover.com.

 

Więcej informacji na stronie  www.HRS.com

HRS na Facebooku: www.facebook.com/HRS

 

Kontakt dla mediów:

Anna Haliżak, Agata Górnicka

anna.halizak@triplepr.pl, agata.gornicka@triplepr.pl

Triple PR

Ul. Leszno 8 lok. 28; 01-972 Warszawa

tel. 022 216 54 16; 22 216 54 20  kom. 607-676-575

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

HRS
http://www.hrs.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl