Nowe funkcjonalności w aplikacji BauApp odpowiedzią na potrzeby rynku


2022-11-02
BauApp uważnie śledzi rynek i odpowiada na potrzeby na bieżąco rozwijając swoją aplikację o nowe, jeszcze bardziej użyteczne funkcjonalności. Właśnie wprowadzono 20. wersję oprogramowania.

Rosnące stopy procentowe, szalejąca inflacja, wzrost kosztów pracy i materiałów budowlanych, spodziewane radykalne podwyżki cen energii, czy wreszcie decyzje KNF o sposobie obliczania zdolności kredytowej sprawia, że deweloperzy intensywniej niż kiedykolwiek szukają metod podwyższania efektywności i optymalizacji kosztów. BauApp uważnie śledzi rynek i odpowiada na potrzeby na bieżąco rozwijając swoją aplikację o nowe, jeszcze bardziej użyteczne funkcjonalności. Właśnie wprowadzono 20. wersję oprogramowania.

Aplikacja BauApp to nieskomplikowane i intuicyjne narzędzie do digitalizacji procesów na budowie. Wspiera przedsiębiorstwa z sektora budowlanego na różnych etapach realizacji inwestycji, od projektowania przez wykonawstwo, aż do fazy gwarancyjnej. Innowacyjne, a jednocześnie niezwykle proste w obsłudze oprogramowanie, pozwala optymalizować procesy na budowie, skracając ich czas i pozwalając na oszczędności. Wprowadzana obecnie 20. wersja oprogramowania powstała w ciągu około 6 tygodni od wdrożenia poprzedniej. Świadczy to o intensywności prac i uważności, z jaką BauApp podchodzi do wyzwań i potrzeb rynku. Należy przy tym podkreślić, że wszystkie nowo wprowadzane funkcjonalności powstają w wyniku bliskiej współpracy BauApp z klientami i wynikają z ich potrzeb.  

Dwudziesta wersja oprogramowania wprowadza 7 nowych funkcjonalności:

  •  
    • zarządzanie zdarzeniami w wersji webowej, co oznacza, że cały proces rejestracji zdarzeń odbywa się już nie tylko na urządzeniach mobilnych, ale też poprzez stronę internetową po zalogowaniu się do oprogramowania
    • oznaczenie priorytetowych zdarzeń wg 3 kryteriów: wysoki, normalny 
      i niski, przy czym wysoki ma dodatkowe oznaczenie w postaci ikony w kolorze czerwonym, co znacznie zwiększa przejrzystość komunikatu
    • uszczegółowienie informacji o zdarzeniach poprzez zwiększenie możliwości filtrowania, dodawania komentarzy, czy też informacji o sposobie utworzenia zdarzenia
    • przyspieszenie procesu rejestracji zdarzeń poprzez wprowadzenie blokady terminu
    • otwieranie plików PDF w wersji webowej - plik otwiera się jako nowa strona bez konieczności ściągania dodatkowego oprogramowania, ani pobierania rysunków na urządzenie
    • udoskonalono raporty dzięki czemu są być bardziej czytelne i przejrzyste - ujednolicono kolor czcionki i wprowadzono separatory oddzielające poszczególne zdarzenia
    • dodano możliwość importowania zdjęć o większej rozdzielczości - 
      3-krotnie wyższej w raporcie pdf i aż 10-krotnie wyższej w aplikacji webowej

Przypomnijmy, że w wersji 19. wprowadzono łącznie 9 nowych funkcjonalności, spośród których kluczowe znaczenie miała zwłaszcza „rola inspektora nadzoru". Rozwiązanie to wzbogaciło proces zarządzania zdarzeniami o nową rolę ze specjalnymi uprawnieniami. Zdarzenie (np. usterka) nie może zostać zamknięte bez zatwierdzenia go przez inspektora nadzoru. Odpowiednio zaprojektowany proces umożliwia włączenie zewnętrznej firmy do sprawowania roli inspektora nadzoru, a oprogramowanie od samego początku jest dostępne dla podwykonawców współpracujących z klientami BauApp bezpłatnie.

- W naszej pracy koncentrujemy się na tym, by rzeczywiście wspomagać naszych klientów w optymalizacji procesów i budowaniu przewag konkurencyjnych, tak koniecznych w obecnej, trudnej sytuacji rynkowej. Dlatego z uwagą śledzimy sygnały płynące od deweloperów i generalnych wykonawców. Obserwujemy rynki - tendencje i nowości technologiczne, które się na nich pojawiają, ale także prawo budowlane, by w ten sposób jak najlepiej spełniać oczekiwania klientów i wspierać ich sukcesy - mówi Adam Dalnoki, CEO firmy BauApp. - Warto też dodać, że nasze oprogramowanie jest dostępne zarówno w polskiej wersji językowej, jak i wielu innych językach. Wdrożenie oprogramowania jest natychmiastowe i przynosi wymierne korzyści, szczególnie w zakresie oszczędności czasu i pieniędzy - dodaje.

Aplikację BauApp wdrożyło już ponad 100 firm deweloperskich i generalnych wykonawców. Wśród nich m.in. Cavatina, Cordia, PHN czy Unidevelopment. Technologia BauApp pomogła zrealizować około 2000 projektów, zarówno mieszkaniowych jak i komercyjnych 

***

BauApp jest twórcą aplikacji do digitalizacji procesów w inwestycjach budowlanych. Produkty BauApp zostały zaprojektowane i są̨ tworzone specjalnie z myślą̨ o firmach budowlanych z Europy Środkowo-Wschodniej. Rozwiązania BauApp pozwalają w nowoczesny i wydajny sposób zarządzać pracą na budowie. Moduły odpowiadające m.in. za zarządzanie dokumentami, przygotowywanie list zadań dla podwykonawców czy kontrolę jakości umożliwiają zaoszczędzenie przeciętnie nawet miliona złotych w trakcie realizacji większego projektu. Stosowanie aplikacji BauApp w trakcie procesu usterkowego pozwala skrócić czas likwidacji każdej usterki o półtorej godziny. BauApp oferuje unikalne i najlepiej dopasowane rozwiązania dostępne na rynku, które tworzone są w oparciu o lata doświadczeń i co najważniejsze przy bliskiej współpracy z przedstawicielami branży budowlanej. 

W 2021 r. rozwiązania BauApp zostały uznane za najlepszą technologię dla nieruchomości, zwyciężając konkurs PropTech Festival zorganizowany w ramach Property Forum. Od 2021 r. BauApp jest także członkiem PropTech HUB. BauApp jest twórcą raportów PropTech 2022 - „Innowacyjne technologie w polskim przemyśle budowlanym" oraz PropTech 2020 - „Innowacje w budownictwie".

Kontakt dla mediów:

Anna Siwek, tel: +48 664926910, e-mail: asiwek@tauber.com.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

mskala@tauber.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl