Nowe inicjatywy Volvo Ocean Race
Volvo Ocean Race to nie tylko sam wyścig, ale też okazja do promowania rozwiązań ekologicznych czy marketingowych. Z tej okazji na ten rok przygotowano kilka specjalnych inicjatyw:
Dbałość o środowisko staje się sercem wyścigu, współdziałanie z kampanią UN Environment Clean Seas oraz kluczowe partnerstwo z 11th Hour Racing oraz AkzoNobel, co zdecydowanie zwiększy zasięg globalny kampanii. Platforma proekologiczna jest osią dla pozycjonowania Wyścigu i jego kontynuacji.
Wyścig w każdym kalendarzowym roku oraz rozpisanie przetargu na trzyedycyjne Host-City (miasto-gospodarz) z opcją organizacji zrywających z tradycją nowych tras i formatów przerw w wyścigu.
Stworzenie możliwości przechodzenia do Volvo Ocean Race dla marynarzy i sponsorów za pośrednictwem partnerstwa z World Sailing, ciałem zarządczym sportu żeglarskiego.
Skupiający się na sponsorach Global Team Challenge, który utworzy sedno programu Leadership Development and Team Performance – wykorzystującego jako kapitał wnioski z wyścigu dla biznesu oraz robiącego użytek z łodzi Volvo Ocean 65 po edycji Wyścigu 2017-18.
Nadesłał:
JK PR
|