Nowe marki premium w Posnanii. Likus Concept Store i U.S. Polo ASSN
W Posnanii, nowej flagowej inwestycji Apsys, otwarto kolejne salony oferujące ekskluzywne kolekcje modowe. Są to debiutujący w centrum handlowym, multibrandowy Likus Concept Store oraz obecny w Polsce od kilku miesięcy amerykański U.S. Polo ASSN. Oba sklepy znajdują się w prestiżowej części Posnanii
Poznańskie centrum handlowe Apsys oferuje klientom najbardziej kompleksowy zestaw marek modowych w Wielkopolsce. Sklepy otworzyły tu zarówno marki fast fashion, polscy projektanci, jak również marki luksusowe. Ekskluzywne kolekcje ok. 20 marek odzieży i akcesoriów prezentowane są w elegancko zaaranżowanej i oferującej specjalne usługi części Posnanii – Crystal Forum. Właśnie tu, obok takich marek jak: Guess by Marciano, Trussardi, Tous czy Rolex swoje salony otworzyły niedawno Likus Concept Store i U.S. Polo ASSN.
Posnania jest pierwszym centrum handlowym, w którym swój sklep zlokalizował Likus Concept Store (LCS). Na 200 mkw. zaoferuje on klientom selektywny wybór najlepszych marek, w tym: YSL - Yves Saint Laurent, Dsquared2, Chloe, Isabel Marant, Jimmy Choo, Salvatore Ferragamo, Kenzo, McQ - Alexander McQueen, Versace - Versace Versus, Philipp Plein, Ann Demeulemeester, J.W. Anderson, Rick Owens, Lost And Found, Maison Margiela. Salony LCS cechują stylowe wnętrza łączące starannie odrestaurowane elementy z nowoczesnym designem, niezwykła atmosfera i asortyment na światowym poziomie.
Również amerykańska marka U.S. Polo ASSN wybrała centra zarządzane przez Apsys – Manufakturę i Posnanię, na swoje pierwsze lokalizacje w Polsce. W Posnanii marka otworzyła sklep o powierzchni 160 mkw. U.S. Polo ASSN nawiązuje do tradycji, autentyczności oraz elegancji, jakie wiążą się z grą w polo. Oferuje klientom produkty nowoczesne, najwyższej jakości i w klasycznym amerykańskim stylu. Jej asortyment obejmuje odzież i obuwie damskie, męskie i dziecięce, a także akcesoria, w tym: torebki, walizki, zegarki, paski oraz elementy wyposażenia wnętrz. Według raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” nasz kraj znajduje się pod względem wielkości tego rynku bliżej regionu Europy Środkowo-Wschodniej niż Zachodniej. Obecnie w Polsce dostępnych jest 64% najważniejszych globalnych marek luksusowych oferujących odzież, obuwie i dodatki oraz 69% oferujących zegarki i biżuterię. – Z danych prezentowanych przez analityków KPMG wynika, że odzież i dodatki są drugim największym segmentem dóbr luksusowych w naszym kraju, a 41% bogatych Polaków kupuje je przede wszystkim w centrach handlowych. W najbliższych latach, najbardziej dynamicznie będą się rozwijać przede wszystkim segmenty biżuterii i zegarków, artykułów piśmienniczych, alkoholi oraz samochodów premium i luksusowych. Według prognoz do 2020 roku polski rynek dóbr luksusowych wzrośnie o kolejne 27%. Biorąc po uwagę te dane zaoferowaliśmy klientom Posnanii szeroki wybór marek w strefie dedykowanej ofercie ekskluzywnej – mówi Marek Błędowski, dyrektor handlowy i członek zarządu Apsys Polska.