Nowe oblicze PR-u
Od lat dziewięćdziesiątych gdy public relations wkraczał na salony polskiego biznesu wiele się zmieniło. W chwili gdy Internet stał się powszechnie dostępny, PR przestał być przywilejem korporacji. Dziś każda firma, nawet ta najmniejsza musi liczyć się ze zdaniem każdego odbiorcy.
Obecnie nawet w zaciszu własnego domu ubrani w wygodną piżamę, możemy wpływać na opinię dalszego i bliższego otoczenia naszej firmy. Musimy jednak pamiętać o efekcie domina, każda informacja może dotrzeć w ułamku sekund do wszystkich użytkowników sieci, zrzucając nam na głowę lawinę nie zawsze prawdziwych wniosków. Jak wtedy reagować gdy klienci patrzą na nas przez pryzmat błędu pojedynczego pracownika? Jak wyjść z twarzą z sytuacji gdy zawiedzie dostawca, podwykonawca czy pośrednik? Rewolucja informacyjna z którą mamy do czynienia prowadzi do powstawania nowych, koncepcji wizerunkowych i coraz to nowszych narzędzi PR. Jak dzięki innowacyjnym działaniom public relations wyprzedzić konkurencje?
Tego wszystkiego można będzie dowiedzieć się na szkoleniach:
- Sytuacje kryzysowe - zarządzanie i budowanie wizerunku - 18-19.09.2012 Poznań - 1590 zł netto
- Public relations - stopień zaawansowany - 20-21.09.12 Poznań - 1590 zł netto
- E-PR w praktyce - 18-19.10.2012 r., Warszawa - 1590 zł netto