Nowość z Piątnicy – Mleko do kawy


Nowość z Piątnicy – Mleko do kawy
2023-04-06
OSM Piątnica wprowadziła w marcu do swojej oferty nowość - specjalistyczne Mleko do kawy. Produkt dostępny jest w charakterystycznej butelce z rączką o pojemności 0,5 l. Mleko do kawy Barista z Piątnicy wyróżnia się wysoką zawartością białka - 3,4 g w 100 ml, dzięki czemu idealnie się pieni.

Aż 49% konsumentów deklaruje, że używa świeżego mleka do kawy. Wychodząc naprzeciw tym preferencjom, Piątnica wprowadza na rynek Mleko do kawy, które pozwoli przygotować pyszną kawę z idealną pianką we własnym domu. Dzięki wysokiej zawartości białka, Mleko do kawy z Piątnicy podnosi walory smakowe każdej kawy oraz doskonale się pieni, zapewniając gładką i kremową teksturę pianki - idealną do latte art niczym z najlepszej kawiarni.

Mleko do kawy z Piątnicy - doskonały smak i wygoda użycia

Najwyższą jakość nowego Mleka do kawy gwarantuje Piątnica - najsilniejsza marka nabiałowa na polskim rynku* ciesząca się olbrzymim zaufaniem i lojalnością konsumentów, którzy doceniają proste składy oraz doskonały smak produktów z Piątnicy. Mleko do kawy dostępne jest w charakterystycznej butelce z rączką, w objętości idealnie dostosowanej do ilości spożycia, co zapewnia wygodę stosowania oraz przechowywania. Wyróżniające się w sklepowej lodówce opakowanie pozwoli na szybką identyfikację produktu w punkcie sprzedaży.

Najlepsze, bo z Piątnicy!

Mleko świeże jest stosunkowo młodą kategorią w ofercie Piątnicy. Mimo to, dzięki najwyższej jakości produktu oraz szerokiej dystrybucji, marka zbudowała silną pozycję w kategorii. Z uwagi na rosnące grono konsumentów mleka z Piątnicy oraz aktualne trendy w kategorii, OSM Piątnica do szerokiej oferty mleka świeżego o pojemności 1 l : 2,0%, 3,2%, bez laktozy oraz bio, dołącza format 0,5 l, wprowadzając Mleko do kawy.

Najwyższa jakość świeżego mleka z Piątnicy uzyskiwana jest dzięki czystości surowca oraz technologii produkcji. Gwarantują one pyszny, tradycyjny smak oraz naturalny zapach. Mleko nie traci cennych dla organizmu składników odżywczych, a przy tym jest bezpieczne i nie wymaga gotowania przed spożyciem.

*Źródło: trackingowe badanie własne siły marek Kantar MDS; Ranking Siły Marki Rzeczpospolita 2018; Ranking Best Brands Poland 2022.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna1

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl