Nowy corporate sales manager w Ataxo Poland


2012-04-13
2 kwietnia 2012 r. stanowisko corporate sales managera w Ataxo Poland objął Bartosz Obarewicz. Bartosz jest pracownikiem Ataxo Poland od października 2011. Dotychczas zatrudniony był na stanowisku doradcy klienta biznesowego w obszarze Marketingu Internetowego.
Bartosz odpowiada za koordynację i rozwój projektów z obszaru SEM, które opierają się na: zaawansowanej analizie SEO, optymalizacji witryn pod kątem użyteczności, SEO skierowanym na efekty/konwersję, kampaniach AdWords nastawionych na konwersje i maksymalizację wskaźnika ROI. Terenem działania Bartosza jest województwo śląskie.  

Przed pojawieniem się w zespole Ataxo, Bartosz pracował jako freelanceer. Przez okres blisko 2 lat budował swoje doświadczenie z obszaru marketingu internetowego realizując m.in. projekty z zakresu rozwoju sprzedaży internetowej, modernizacji serwisów www i projektowaniu materiałów BTL.

Karierę zawodową rozpoczynał w 2005 roku w mBanku. Tam, przez pierwsze 2 lata, odpowiadał za sprzedaż produktów na terenie Śląska (B2C) oraz za rozwój regionalnej sieci partnerów oferujących produkty kredytowe mBanku (B2B). Przez kolejne lata pracował w łódzkiej centrali firmy, na stanowisku specjalisty ds. kredytu gotówkowego. Odpowiadał za rozwój zarówno samego produktu, jak i narzędzi jego sprzedaży. To wtedy zdobył doświadczenie w zakresie rozwoju i optymalizacji procesów sprzedaży produktów oraz koordynacji wdrożeń nowych rozwiązań.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ataxo

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl